Župan čestital najboljšim učencem

Radovljica - Tudi ob koncu letošnjega šolskega leta je radovljiški župan Ciril Globočnik pripravil sprejem za najboljše devetošolce v občini. Skupaj z ravnatelji vseh treh osnovnih šol jim je v petek čestital v Baročni dvorani Radovljiške graščine. V tem šolskem letu je na osnovnih šolah A. T. Linharta Radovljica, F. S. Finžgarja Lesce, Staneta Žagarja Lipnica in Antona Janše Radovljica 161 devetošolcev. Odličen uspeh v 4. in 5. razredu ter povprečno oceno najmanj 4,51 od 6. do 9. razreda je doseglo skupaj 31 učencev.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / petek, 5. oktober 2018 / 09:35

Zborovski »krog«

Konec tedna bo v Kranju tretjič potekal Slovenski projektni pevski zbor mladih Circle of Life.

Objavljeno na isti dan


Nasveti / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Jedi za zimske dni

Pikantna solata Sestavine: 2 glavi zelene solate, 1 glava kodraste solate, 1 glava radiča, pol banjice rukole, 1 vitlov, 40 dag angleško pečenega rostbifa

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Zaprli razpis za podporo podeželskim podjetjem

Ljubljana - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je v ponedeljek prenehalo sprejemati vloge za podpore pri ustanavljanju in razvoju mikro podjetij, ki imajo sedež zu...

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Pridelki so se pocenili

Kranj - Po podatkih državnega statističnega urada so bile cene kmetijskih pridelkov pri pridelovalcih novembra lani za 18,4 odstotka nižje kot novembra 2008. Cene rastlinskih pridelkov so...

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Sejem v Celovcu

V Celovcu bo ob koncu januarja kmetijski sejem Alpe-Jadran.

Gospodarstvo / ponedeljek, 25. januar 2010 / 07:00

Delodajalci so ogorčeni nad dvigom plač

Ljubljana - Dvig minimalnih plač na 562 evrov neto oziroma 734 evrov bruto, kar pomeni za delodajalce izdatek 852 evrov ali za 23 odstotkov več kot doslej, je v delodajalskih vrs...