Pozabljena čustva

Test: Seat Ibiza 1.4 Reference

Brez Ibize ni Seata, priznavajo pri španski podružnici koncerna Volkswagen, zato temu avtomobilu posvečajo največ pozornosti. Ker je pritisk neposrednih tekmecev vse močnejši, se jim je zdelo, da je treba še niti ne tako zrel avtomobil osvežiti, toda posega so se lotili zelo previdno. In zato zdaj Ibiza zagotovo ni nov avtomobil, ampak kvečjemu model z rahlo osvežitvijo. S prenovo zunanjosti so ji nadeli preoblikovano masko hladilnika in žaromete, spremenjen je tudi motorni pokrov, a za vse skupaj je treba imeti dobre oči. Oblikovno je Ibiza še vedno uravnotežena tako, da bi morala ugajati mlajšim in tudi zrelejšim generacijam voznikov.

 

Uporabljeni materiali za armaturno ploščo so v dveh barvnih odtenkih. Oblikovna svežina je v notranjosti še vedno zaznavna, prostor pa se zaradi svetlih tonov zdi celo večji, kot je v resnici, čeprav se tudi na zadnji klopi sedi sorazmerno udobno. V osnovnem paketu opreme ni nobenega razkošja, klimatska naprava je zgolj ročna, vendar tisto, kar je, dobro služi vozniku in potnikom, razen radijskega sprejemnika s preveč zapletenimi nastavitvami.

 

Že znani 1,4-litrski bencinski štirivaljnik ni posebej prepričljiv; kljub sorazmerno skromnemu navoru, je vsaj v srednjem delu vrtljajev solidno prožen, vendar je treba zaradi pomanjkanja moči kar pogosto segati po ročici natančnega petstopenjskega menjalnika. Niti poraba goriva ne opravičuje odločitve za ta pogonski stroj, ampak je bolje izbrati kaj bolj energičnega. Podvozje je namreč sposobno prenesti precej več, kot zmore motor. Lega na cesti je suverena, v ovinkih se kolesa dobro »zlepijo« s cesto, prepričljive so tudi zavore. Morda bi bilo požiranje kratkih cestnih grbin lahko malo manj grobo, ampak potem je spet treba sklepati kompromise z vodljivostjo.

 

Ibiza je torej osvežena, a na trgu je obkrožena z agresivnimi in tudi mlajšimi tekmeci. Preostanek življenja v tej generaciji ji ne bo ravno lahek.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1390 ccm

Največja moč pri v/min: 63 kW/86 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,1/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 11.237 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / ponedeljek, 10. september 2018 / 14:21

Za bolj »zelene« prevoze

Avtoprevozniško podjetje Klemen Transport je pred kratkim vozni park nadgradilo s prvimi vozili na utekočinjen zemeljski plin.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / petek, 22. junij 2012 / 07:00

Kmečka ohcet v Bohinju

Prijavnice za sodelovanje v izboru za par, ki se bo 28. julija poročil na Kmečki ohceti v Bohinju, dolgo časa nismo prejeli nobene, tik pred koncem zbiranja prijav pa se je vsul plaz osmih. Trije...

Prosti čas / petek, 22. junij 2012 / 07:00

Solze od smeha

Minuli petek so od samskega stanu pospremili vzgojiteljico-pomočnico Andrejo Subotic iz Krope. Na dekliščini, kamor je bilo povabljenih dvajset Andrejinih prijateljic, so pripravili...

Prosti čas / petek, 22. junij 2012 / 07:00

Velik uspeh mladih harmonikarjev

V Beltincih je od 10. do 13. maja potekalo 8. Mednarodno srečanje harmonikarjev, na katerem so sodelovali udeleženci iz osmih držav. Odlično so se odrezali tudi štirje učenci GŠ Radovljica v kate...

GG Plus / petek, 22. junij 2012 / 07:00

Kronika tedna

Odškodnino bodo morali plačati Višje sodišče v Ljubljani je potrdilo vmesno sodbo ljubljanskega okrožnega sodišča, da svojcem treh deklet, ki so decembra 2005 umrle pr...

Gospodarstvo / petek, 22. junij 2012 / 07:00

Maroša novi član uprave Mercatorja

Ljubljana - Nadzorni svet Mercatorja je po ustoličenju Tonija Balažiča na čelu uprave pred tremi tedni na zadnji seji razrešil dva člana prejšnje uprave, ki jo je vodil Žiga Debelj...