Pozabljena čustva

Test: Seat Ibiza 1.4 Reference

Brez Ibize ni Seata, priznavajo pri španski podružnici koncerna Volkswagen, zato temu avtomobilu posvečajo največ pozornosti. Ker je pritisk neposrednih tekmecev vse močnejši, se jim je zdelo, da je treba še niti ne tako zrel avtomobil osvežiti, toda posega so se lotili zelo previdno. In zato zdaj Ibiza zagotovo ni nov avtomobil, ampak kvečjemu model z rahlo osvežitvijo. S prenovo zunanjosti so ji nadeli preoblikovano masko hladilnika in žaromete, spremenjen je tudi motorni pokrov, a za vse skupaj je treba imeti dobre oči. Oblikovno je Ibiza še vedno uravnotežena tako, da bi morala ugajati mlajšim in tudi zrelejšim generacijam voznikov.

 

Uporabljeni materiali za armaturno ploščo so v dveh barvnih odtenkih. Oblikovna svežina je v notranjosti še vedno zaznavna, prostor pa se zaradi svetlih tonov zdi celo večji, kot je v resnici, čeprav se tudi na zadnji klopi sedi sorazmerno udobno. V osnovnem paketu opreme ni nobenega razkošja, klimatska naprava je zgolj ročna, vendar tisto, kar je, dobro služi vozniku in potnikom, razen radijskega sprejemnika s preveč zapletenimi nastavitvami.

 

Že znani 1,4-litrski bencinski štirivaljnik ni posebej prepričljiv; kljub sorazmerno skromnemu navoru, je vsaj v srednjem delu vrtljajev solidno prožen, vendar je treba zaradi pomanjkanja moči kar pogosto segati po ročici natančnega petstopenjskega menjalnika. Niti poraba goriva ne opravičuje odločitve za ta pogonski stroj, ampak je bolje izbrati kaj bolj energičnega. Podvozje je namreč sposobno prenesti precej več, kot zmore motor. Lega na cesti je suverena, v ovinkih se kolesa dobro »zlepijo« s cesto, prepričljive so tudi zavore. Morda bi bilo požiranje kratkih cestnih grbin lahko malo manj grobo, ampak potem je spet treba sklepati kompromise z vodljivostjo.

 

Ibiza je torej osvežena, a na trgu je obkrožena z agresivnimi in tudi mlajšimi tekmeci. Preostanek življenja v tej generaciji ji ne bo ravno lahek.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1390 ccm

Največja moč pri v/min: 63 kW/86 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,1/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 11.237 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / petek, 19. december 2014 / 10:18

Pokljuške tekme so začele biatlonke

Kljub odjugi in dežju je organizatorjem tekem svetovnega pokala v biatlonu na Pokljuki uspelo zgledno pripraviti proge, ki so jih včeraj najprej preizkusile tekmovalke, zanje pa je navijalo veliko šte...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / torek, 5. marec 2013 / 07:00

Cene drsijo navzdol, enako promet

Geodeti o krizi na nepremičninskem trgu (še) ne morejo govoriti. So pa ugotovili, da so cene stanovanj na ravneh cen iz konca leta 2006 in še drsijo navzdol. "Cene se prilagajajo ponudbi in povpraševa...

Kronika / torek, 5. marec 2013 / 07:00

Zaradi opitosti zaspal kar na železniški progi

Močno opiti Jeseničan omagal na poti do doma.

Šport / torek, 5. marec 2013 / 07:00

Kranjski hokejisti v končnici

Kranj - Minulo soboto so kranjski hokejisti še zadnjič v rednem delu tekmovanja INL gostili ekipo EHC Bregenzerwalda in jo premagali 4 : 2 (2 : 1, 1 : 0, 1 : 1). Po odličnem zače...

Gospodarstvo / torek, 5. marec 2013 / 07:00

Skope informacije o Peku

V dveh tednih naj bi bila zgodba lastninjenja tržiške obutvene družbe Peko jasna. Koliko je ponudb in od koga, v Sodu ne želijo razkriti.

Prosti čas / torek, 5. marec 2013 / 07:00

Popotovanje z orkestrom in klapo

Pred polno dvorano kina Železar na Jesenicah sta nastopila pihalni orkester Jesenice-Kranjska Gora in Klapa Sol s Paga.