Mestna igrivost po češko
Škoda z novim modelom Citigo vstopa v razred majhnih avtomobilov.
Če je sedem res srečna številka, bi se češki Škodi lahko posrečil vstop v segment majhnih mestnih avtomobilov. Z novim modelom Citigo, ki je sedma modelska serija, se namreč uvršča med malčke, ki se jim menda obeta uspešno avtomobilsko življenje, kljub temu da bo tudi v tem razredu huda konkurenčna tekma. Čeprav je avtomobil, ki je v bližnjem koncernskem sorodstvu s Volkswagnom Upom in Seatom Mii, dolžinsko skromen (3,56 metra dolžine), je to vseeno štirikolesnik z veliko začetnico. Na voljo je v tri- ali petvratni karoserijski podobi, v notranjost vselej sprejme štiri potnike, od katerih dva sorazmerno dobro sedita tudi zadaj, v prtljažnik pa gre še za 251 litrov kovčkov ali torb. Armaturna plošča z nekaterimi elementi spominja na večje in resnejše Škodine avtomobile, čeprav je nekoliko bolj igriva. Med opremo po željah sta omembe vredna sistem za samodejno zaviranje v sili, in prenosna multimedijska naprava, ki združuje satelitsko navigacijo, potovalni računalnik, brezžično povezavo za telefon in predvajalnik in se sama poveže s krmilnim računalnikom v avtomobilu.
Pogonu sta namenjena dva sodobna 1,0-litrska bencinska trivaljnika, šibkejši s 44 kilovati (60 KM) in močnejši s 55 kilovati (75 KM), kmalu se obeta tudi petstopenjski samodejni menjalnik, pri Škodi pa imajo v načrtu tudi pogon na zemeljski plin.
Cene se začenjajo pri 7.777 evrih, kolikor stane osnovni trivratni Citigo. Avtomobil ponujajo tudi v najem z vsemi vključenimi stroški po 150 evrov na mesec za dobo petih let.