Čustva zamegljujejo razum
Novi Mercedes-Benz SL tudi za peščico slovenskih kupcev
Pri nemškem Mercedes-Benzu ima tradicija veliko veljavo, še zlasti, če gre za model SL, ki ima za seboj že več desetletij. Nova, že šesta generacija križanca med kupejem in odprtim dvosedom prinaša s seboj nove oblikovne poteze zunanjosti, ki so vidne predvsem na sprednjem delu karoserije, ki je zdaj skoraj v celoti izdelana iz aluminija in temu primerno lažja. Motorji so novi in do 29 odstotkov varčnejši, trdijo v Stuttgartu. Osnovo predstavlja 3,5-litrski bencinski šestvaljnik z 225 kilovati (306 KM) in 370 Nm navora v modelu SL 350, medtem ko je zahtevnejšim kupcem namenjen 4,7-litrski osemvaljnik, ki razvije 320 kilovatov (435 KM) in orjaških 700 Nm navora v modelu SL 500. Pravim sladokuscem bodo pri Mercedes-Benzu ustregli z različico SL 63 AMG, ki jo poganja 5,5-litrski osemvaljnik s kar 395 kilovati (537 KM) in 800 NM navora, jeseni pa pride še smetana na torti, to bo SL 65 AMG, v katerem bo rohnel 6,0-litrski z dvema turbinskima polnilnikoma podprti dvanajstvaljnik. Za dvig adrenalina v krvi bo skrbelo 463 kilovatov (630 KM) in okroglih 1000 Nm navora. Poleg izboljšane notranjosti, ki je tudi prostorsko izdatnejša, se novi SL lahko pohvali še s številnimi tehnološko naprednimi sistemi, oziroma najboljšim, kar ta čas premorejo v Stuttgartu, na primer s sistemom za zaznavanje nevarnosti trčenja, internetnim dostopom in številnimi elektronskimi voznikovimi pomagali. Najcenejši SL je na slovenskem trgu naprodaj za 101.590 evrov, prodajna količina pa bo ceni, prestižu in številom bogatašev primerna, torej bo nove SL mogoče prešteti na prste dveh rok.