Močnejši vetrovi
Volkswagen z novim Passatom Alltrackom in osveženim CC
Passat Alltrack je na cesti dobro opazen. Da bi se bolje znašel na slabih voznih podlagah, v snegu, blatu in še kje, so mu za tri centimetre povišali oddaljenost karoserije od tal, ga obuli v večja in posebej oblikovana 17- ali 18-palčna platišča, dodali aluminijasti zaščitni plošči podvozja spredaj in zadaj, vzdolžne nosilce prtljažnika in bočni ogledali pa prav tako odeli v aluminijast videz. Osnovni bencinski motor je 1,8-litrski, razvije 118 kilovatov (160 KM), močnejši pa prepričljivih 155 kilovatov (210 KM). Oba turbodizla imata 2,0-litra gibne prostornine, šibkejši iztisne iz sebe 103 kilovate (140 KM) in močnejši 125 kilovatov. Vsi motorji imajo zadostno zalogo navora, zato avtomobil lahko povleče do 2200 kilogramov težak priklopnik.
Zanimivo je, da pri Volkswagnu Passata Alltrack ponujajo tudi v izvedbi s pogonom na sprednji kolesi, saj so prepričani, da bi ga nekateri imeli na svojem dvorišču bolj zaradi videza kot voznih lastnosti. Tisti, ki ga bodo uporabljali tudi za vožnje zunaj urejenih cest, se bodo seveda lahko odločili za štirikolesni pogon, ki je dodatno oplemeniten še s programom za vožnjo po brezpotjih. Izhodiščna cena na slovenskem trgu je 29.061 evrov.
Na novo je obdelan tudi kupejevsko limuzinski CC, ki zdaj v imenu nima več besede Passat. Oblikovalci so mu ukrojili ostrejši sprednji in zadnji del, več je tudi opreme, zlasti asistenčnih sistemov. Dva 2,0-litrska turbodizelska štirivaljna motorja sta na voljo s 103 kilovati (140 KM) ali 125 kilovati (170 KM). Štirivaljna 1,8-litrska bencinska motorja pa razvijeta 118 kilovatov (160 KM) oziroma 155 kilovatov (210 KM), medtem ko najmočnejši 3,6-litrski šestvaljnik iztisne iz sebe 220 kW (300 KM). Cene se začenjajo pri 28.779 evrih.