![](/images/20120307/303079994-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Tekme so velika reklama
Ta konec tedna bo Kranjska Gora gostila najboljše alpske smučarje in njihove navijače, prihodnji teden pa v Zgornjesavsko dolino prihajajo še najboljši smučarji skakalci sveta in njihovi številni občudovalci.
Kranjska Gora, Ljubljana - »Kljub pomladnim temperaturam zima v Kranjski Gori še kar vztraja in smučanje je vsaj v dopoldanskem času še vedno odlično. Tako se lahko veselimo prihoda smučarjev, seveda tudi tekmovalcev,« pravi kranjskogorski župan Jure Žerjav, ki je vesel, da Pokal Vitranc že več kot petdeset let ostaja pomembna zgornjesavska prireditev. »Ne le, da v tednu tekmovanj vsa smučarska srenja pride v Kranjsko Gori in tako zapolni naše turistične kapacitete, še kako je pomemben tudi promocijski učinek tekmovanja. Kot kraj za promocijo zimskošportnega središča ne bi mogli prispevati toliko denarja, kolikršen je promocijski učinek tekmovanja. Treba je namreč vedeti, da ima vsak v kraju, pa naj gre za najmanjšo kavarno ali največji hotel, od tekmovanja zgolj korist. Pa ne le v času tekmovanja, tudi prek celega leta imajo velike hotelske družbe na račun prodaje svojih kapacitet veliko korist,« poudarja kranjskogorski župan Žerjav, ki je prepričan, da so s Pokalom Vitranc veliko pridobile tudi kranjskogorske žičnice, ki so zadnja leta posodobljene, prav tako pa imajo sodoben sistem zasneževanja.
»Če ne bi bilo v kraju vrste aktivnosti OK Pokala Vitranc in drugih posameznikov, tudi prenovljenih žičnic ne bi bilo. Zato želim, da tekmovanje še dolgo ostane v kraju,« ob letošnjem že 51. tekmovanju za Pokal Vitranc tudi poudarja župan in hkrati podpredsednik Organizacijskega komiteja Pokala Vitranc Jure Žerjav.
»Naš organizacijski komite je že petnajst let vključen v klub 5+, v katerem so najboljši organizatorji svetovnih tekmovanj v alpskem smučanju. Posebno smo počaščeni, ker je trenutno predsednik tega kluba naš generalni sekretar Srečko Medven, kar je prav gotovo lepo priznanje. Da nas ceni tudi Mednarodna smučarska zveza, pa jasno tudi zato, ker imamo že sedaj zagotovljene termine tekem vse do leta 2016,« pravi izvršni podpredsednik Simon Oblak in dodaja, da je organizatorjem v veliko zadovoljstvo, ker ves kraj sodeluje z njimi, kar sedemsto domačinov iz Zgornjesavske doline pa je vključenih v pripravo in izvedbo tekmovanja.
Žal pa med tradicionalnimi sponzorji letošnjega tekmovanja ni več Slovenske turistične organizacije (je pa na novo Hrvaška turistična skupnost), saj so organizatorji pokala Vitranc prepozno dali vlogo na razpis STO. Kot je povedal Boris Pesjak, vodja komisije za finance in marketing pri OK Vitranc, je napaka sicer njihova, čeprav sistem razpisov ne bi smel biti ovira za veliko promocijsko priložnost vse Slovenije, ne le Zgornjesavske doline.
Sicer pa bodo za pokrivanje stroškov za pripravo in izvedbo tekmovanja OK Pokala Vitranc letos zagotovili okoli 1,3 milijona evrov, pri čemer bodo največ sredstev dobili iz naslova prodaje medijskih in marketinških pravic agencije Infont, del denarja pa prispeva tudi slovensko gospodarstvo.