Šport hotel Pokljuka naprodaj
Delničarji Družbe za spodbujanje razvoja Triglavskega narodnega parka (Družba TNP, d. d.) so se na skupščini odločili za prodajo 74,8-odstotnega deleža v Družbi Šport hotel Pokljuka.
Zgornje Gorje - Na skupščini delničarjev je bila imenovana tudi komisija za prodajo tega deleža, ki je sestavljena iz predstavnikov vseh treh skupin delničarjev (51-odstotni lastnik je država, 25 odstotkov je v lasti dvanajstih občin, 24 odstotkov pa pripada več kot deset tisoč fizičnim osebam). »Razlog za prodajo je v tem, da se je večinski lastnik, to je država, odločil, da proda svoj delež, kar je tudi v skladu z odločitvami Agencije za upravljanje kapitalskih naložb Republike Slovenije (AUKN),« je povedal Ivan Novak, direktor Družbe TNP, d. d. »Družba Šport hotel Pokljuka, d. o. o., se bo cenila kot celota. Pričakujemo, da bo prodajna cena dobra, saj je hotel popolnoma obnovljen in smo vanj vložili približno 1,5 milijona evrov, v kar je všteto tudi trženje destinacije Pokljuka. Med kupci pričakujemo nekoga, ki ima že to dejavnost, znanje, trg in sposobnost, da bo hotel v polni meri obratoval naprej. Velik potencial predstavljajo profesionalni športniki, za katere je Pokljuka idealna za priprave, treninge in tudi tekmovanja, tudi v povezavi z drugimi ponudniki na tem območju.«
S prodajo naložb in nepremičnin bodo dobili delničarji izplačane deleže, glede na število delnic v odvisnosti od višine prodajne cene, ki jo bodo dosegli na trgu. »O višini je sedaj realno težko govoriti,« je še dejal Novak.
Direktor Šport hotela Pokljuka Rado Urevc upa, da se ne bo ponovila negativna zgodba nekaterih drugih bohinjskih hotelov. »Vse je odvisno od tega, kakšen kupec se bo pojavil in kakšni so njegovi nameni. Lahko si želimo samo kupca, ki ima resne in bolj dolgoročne namene. Tako se bosta poslovanje in ponudba hotela posledično lahko le izboljšala. Menim, da se zgodba hotelov Ski, Zlatorog, Bohinj in Bellevue skoraj ne more ponoviti. Naš hotel je v celoti obnovljen, potrebna so samo še nekatera minimalna vlaganja in sprotno vzdrževanje. Da bi hotel sedaj nekdo kupil in ga zaprl, je skregano z vso logiko in zdravo pametjo. Najbolj smotrn bi bil vstop v hotelsko verigo, saj bi bilo tako lažje polniti kapacitete hotela, za katerega je trenutno značilno sezonsko poslovanje - dva meseca poleti in tri mesece pozimi.«