Na kratko
Kia: Iz korporacije Kia Motors poročajo, da so v letu 2011 dosegli rekordno prodajo – 2.478.959 vozil. To je največ v celotni 67-letni zgodovini tega najstarejšega korejskega avtomobilskega proizvajalca in sploh prvič, da so presegli 2,4 milijona prodanih enot. V primerjavi z letom prej je to kar 19-odstotno povečanje in Kio uvršča med najhitreje rastoče avtomobilske znamke. Gledano po regijah so bili prodajni rezultati povsod pozitivni, vendar je Severna Amerika prednjačila tako po številu prodanih vozil kot po doseženi rasti (550.615 vozil, 34-odstotno povečanje). Sledili sta Kitajska (461.618 vozil, +30 odstotkov), Evropa (478.192 vozil, +22 odstotkov).
Chevrolet: Chevrolet je lani v zahodni in srednji Evropi prodal 206.400 avtomobilov, kar je 1.600 več kot v letu 2010, ter tako dosegel svoj najboljši delež celotnega avtomobilskega trga z 1,24 odstotka. Chevrolet je zabeležil rast prodaje na dvajsetih in rast tržnega deleža na šestnajstih trgih zahodne in srednje Evrope v primerjavi z letom 2010. V sedmih državah je v letu 2011 dosegel rekordne tržne deleže, v številnih tudi svojo najvišjo prodajo doslej: Avstrija (tržni delež 1,18 odstotka), Francija (0,88 odstotka), Nemčija (0,86 odstotka), Poljska (2,28 odstotka), Srbija (5,02 odstotka), Slovenija (2,95 odstotka) in Turčija (2,6 odstotka).
Mazda: Mazda Motor Europe je predstavila zanimivo aplikacijo za pametne mobilnike poimenovano MyMazda App, ki je brezplačno na voljo evropskim lastnikom Mazdinih avtomobilov. Sprva bo aplikacija prirejena za uporabo na mobilnih napravah z operacijskim sistemom iOS (iPhone, iPad in iPodTouch), kasneje pa tudi tistim, ki prisegajo na pametne mobilnike z Androidom in Blackberryje. Med množico funkcij, ki jih ponuja aplikacija MyMazda App, je potrebno izpostaviti možnost neposrednega klica mobilne pomoči, lastniki Mazdinih avtomobilov pa bodo s pomočjo aplikacije tudi eni redkih, ki bodo imeli vse pomembne informacije o svojem vozilu in zgodovini servisnih posegov vedno in povsod pri roki.