Interesi podjetja pred osebnimi
Šenčurski Geoset sodi med redka slovenska podjetja z najboljšo oceno tveganja.
Podjetje Geoset iz Šenčurja, ki se že od sredine prejšnjega desetletja pojavlja kot slovenski zastopnik ameriškega proizvajalca navigacijskih sistemov Garmin, tudi v času recesije ohranja vodilni položaj na trgu in se lahko pohvali z dobrimi poslovnimi rezultati. Potem ko so v letu 2010 dosegli skupni promet v višini 3,6 milijona evrov, je ta lani presegel štiri milijone evrov. Podjetje ima lastne prostore v poslovni coni v Šenčurju, demonstracijski center za navtične navigacijske naprave v Izoli, novo trgovino v Kristalni palači v Ljubljani in 250 pooblaščenih prodajnih mest. V podjetju je 14 zaposlenih in spada med samo pet odstotkov slovenskih podjetij z bonitetno oceno A, AA in AAA.
»Kot direktorju mi je bila vedno glavna skrb in prioriteta podjetje, ne pa osebni interesi, odpuščanje delavcev, izčrpavanje podjetja, nepotrebno zadolževanje za visokoleteče projekte, razne hitro dobičkonosne naložbe, ki lahko v letu dni postanejo nočna mora ali pomenijo propad podjetja. Torej gre za pošteno igro, pošten odnos do zaposlenih, dobaviteljev in kupcev oziroma poslovnih partnerjev, dosledno izpolnjevanje pogodb in partnerskih obveznosti ter finančnih obveznosti do države. Predvsem pa zaupati blagovni znamki in verjeti v tisto, kar počneš,« pravi direktor in lastnik Geoseta Jure Mohorič.
»Tisti, ki je prvi na trgu, vedno prevzame vodilno vlogo, in to smo z Garminom tudi naredili. Prvi smo s podjetjem Monolit naredili tudi karto Slovenije, da bi bila navigacija pri nas sploh uporabna. Zakaj drugim ni uspelo, je težko govoriti, vem pa, da smo edino podjetje, ki nam Garmin ni samo ena od blagovnih znamk, ki jo lahko jutri brez problema nadomestimo z drugo. Spletno stran, servis in tehnično podporo imamo na visoki ravni. Seveda pa je težje ostati na vrhu kot pa ga zavzeti, zato so pri nas profesionalnost in zavzetost ter predanost blagovni znamki odločilne. Letos nameravajo ponudbo razširiti z dodatnimi aplikacijami za pametne telefone, povezovanje pametnih telefonov z navigacijskimi napravami z raznimi informacijami, kot so prometne kamere, vreme, parkirna mesta in podobno, sledi pa tudi nova linija cestnih navigatorjev z izboljšanim programskim vmesnikom in moderno obliko. Rast pričakujejo pri športno rekreacijskih ter ročnih pohodniških napravah. Prav tako računajo na navtiko, pri cestnih navigatorjih pa želijo zadržati lanske prodajne številke.