Glasba po evropskem okusu

Test: Nissan Murano 2,5 dCi Premium

Prestižni športni terenci so v tisti skupini avtomobilov, ki se jim bo pri prodajnih številkah precej poznala gospodarska kriza, dodatno breme so tudi visoka poraba goriva in s tem povezana neprijaznost do okolja. A kljub temu se še najdejo kupci, ki bi na domačem dvorišču imeli na primer Nissanovega Murana s turbodizelskim motorjem. Na ta pogonski stroj so morali evropski privrženci najbolj ameriško obarvanega Nissanovega terenca čakati kar precej dolgo, če ne predolgo.

 

Muranova oblikovno rahlo osvežena zunanjost je nastopaška in na cesti vzbuja veliko pozornosti, predvsem s klinasto prirezanim sprednjim delom in mišičastimi bočnimi linijami. V potniški kabini zapriseženost prestižu dokazujejo v usnje odeti sedeži v peščenem barvnem odtenku in skoraj si ni mogoče predstavljati, da bi sedli za volan z blatnimi škornji na nogah. Murano pač hoče biti predvsem postavljaški avtomobil za urbano okolje in udoben potovalnik za daljše vožnje. Ob vsem udobju, ki si ga je mogoče omisliti, vozniku olajšujeta delo navigacijski in parkirni sistem, vsem potnikom pa elektrificirani mehanizem za odpiranje prtljažnih vrat, električno pomični sedeži, odličen radijski sistem in tako naprej. Del armaturne plošče bolj spominja na motorne jahte kot na avtomobile in stikala zahtevajo kar nekaj minut privajanja.

 

Pravzaprav ni natančno jasno, zakaj se pri Nissanu niso že prej odločili, da bi pod motorni pokrov vgradili že znani 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, saj se s tem pogonskim strojem Murano dobro znajde v vseh okoliščinah. Še vedno velja, da mu je pod kolesi precej ljubši gladek asfalt kot luknjasti makadam, kombinacija motorja s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom je naravnana na daljše potovalne vožnje, vzmetenje in blaženje pa na visoko raven udobja. Za terenske prepreke in vejevje, ki bi opraskalo lak, je tega avtomobila zagotovo škoda, na asfaltnih cestah pa je moteč preveč posreden volan in skoraj pretirano nagibanje v ovinkih.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2488 ccm

Največja moč pri v/min: 140 kW/190 KM

Najvišja hitrost: 196 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,1/ 6,8/ 8,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 50.990 EUR

Zastopnik/uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / sreda, 1. julij 2020 / 13:05

Petnajst okužb na dan bi bil znak za alarm

Prof. dr. Bojana Beović poudarja, da za prehajanje mej ne smemo imeti dvojnih meril. Med okuženimi z novim koronavirusom je v zadnjih dneh vse več sekundarnih primerov in manj uvoženih. V torek, 30. j...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Je avstrijski gams vreden več kot slovenski?

V Avstriji mora lovski gost za uplenjenega gamsa s sto točkami odšteti 3865 evrov, v Sloveniji pa le 2020 evrov.

Kronika / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Gorenjci odlični na gasilskem tekmovanju

Ljubljana - Na Rudniku v Ljubljani je minuli konec tedna minil v znamenju velikih gasilskih bitk – v licenčnem tekmovanju Firefighter Combat Challenge oziroma v najtežjih dveh mi...

Kranj / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Potop v piramido

Kranj – Danes ob 21. uri bo v Hiši Layer projekcija dokumentarnega filma z naslovom Potop v piramido. V začetku letošnjega leta so v mestu Visoko v Bosni in Hercegovini od...

GG Plus / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Ušivost je bolezen in ne sramota

Ušivost je nadloga, s katero se vzgojitelji in učitelji srečujete v vrtcih in šolah, kot tudi doma v vlogi že tako prezaposlenih staršev. Je tipičen primer bolezni, ki jo rešujemo - zdravimo v do...

Železniki / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Urejajo trg pri plavžu

Železniki - Dela pri urejanju trga pri plavžu v Železnikih, ki so se začela pred poletjem, gredo h koncu. Gradbeniki delajo tudi ob nedeljah. Trg so tlakovali, naredili nov cestn...