Dodatne začimbe

Test: Citroën C5 Tourer 2.2 HDI BVA Exclusive

Kdor je misli, da francoski avtomobili ne bodo vsaj malo podobni nemškim, se mora ugrizniti v jezik. Zgledovanje po uspešnih je namreč tudi v avtomobilski industriji samoumevno, če ne že kar nujno, saj proizvajalci skušajo kupcem čim bolj zlesti pod kožo. In to že nekaj časa velja tudi pri Citroënu, kjer so se z zadnjo generacijo modela C5 izneverili tradicionalizmu predhodnika in postavili kar nekaj novih smernic. To je še bolj očitno pri kombijevski karoserijski različici z oznako tourer, saj se predvsem na zadnjem delu neprikrito spogleduje z germanskimi oblikovnimi smernicami. Ampak nič zato, kajti C5 tourer še naprej ostaja pravi Citroën z udobno potniško kabino, napredno tehnologijo, samosvoje oblikovano armaturno ploščo in še bolj samosvojim volanom, ki ima fiksno sredico.

Vse drugo naj bi bilo uporabnikom v veselje in ponos. Prtljažni prostor je s 533 osnovnimi litri naklonjen prevozu večje količine družinske prtljage, čeprav se s prostornino ne uvršča nikamor drugam kot v sivo povprečje, in to velja tudi ob podrti zadnji klopi, ko gre vanj za ped manj kot poldrugi kubični meter. Prestiž dokazuje električno odpiranje prtljažnih vrat, ki gre skupaj z najvišjim nivojem opreme, pohvale vredni so uporabljeni materiali in kakovost izdelave.

Od pogonskih strojev je 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik povsem suveren, skupaj s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom tvorita kombinacijo, ki obeta odlične vozne dosežke, kajti ta motor suvereno obvladuje dinamično potovalno vožnjo; voznika zadovoljuje z dobro razporejenim navorom in ne nazadnje tudi s skromnostjo pri porabi goriva, dovolj energije je na voljo tudi takrat, ko je avtomobil težnostno bolj obremenjen.

Drugačen kot pri predhodniku je tudi občutek odzivanja podvozja, kajti vzdolžnega nihanja karoserije je občutno manj, a kljub temu je vzmetenje naravnano predvsem na udobje. Ob tem je seveda samoumevna tudi zanesljiva lega na cesti, ki vozniku dovoljuje tudi precej bolj dinamično vožnjo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2179 ccm

Največja moč pri v/min: 150 kW/204 KM

Najvišja hitrost: 230 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 38.150 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / sobota, 21. november 2020 / 16:43

Tedenski horoskop

Oven (21. 3.–21. 4.)

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / sreda, 27. avgust 2008 / 07:00

Graditeljem predora črne pike

Vlada zahteva za dogodke v šentviškem predoru odgovornost in plačilo nastale škode, na SCT pa jo obtožujejo zlonamernega uničenja podjetja.

Gospodarstvo / sreda, 27. avgust 2008 / 07:00

Najlepše so bile Erženove brazde

Na gorenjskem tekmovanju v oranju je zmagal Sandi Eržen z Godešiča.

Gospodarstvo / sreda, 27. avgust 2008 / 07:00

Ukrepi za pomoč prizadetim kmetijam

Ljubljana - Vlada je na četrtkovi seji sprejela več ukrepov za pomoč kmetijam, ki jih je prizadelo nedavno neurje s točo. Kmetijsko ministrstvo jim bo že vnaprej izplačalo »subve...

Gospodarstvo / sreda, 27. avgust 2008 / 07:00

Posojila za prizadete v neurju

Ljubljana - Eko sklad je razširil seznam upravičencev do brezobrestnih posojil za odpravo posledic neurij. Po odločitvi nadzornega sveta sklada se na podlagi javnega razpisa za k...

Gospodarstvo / sreda, 27. avgust 2008 / 07:00

Izgubo bodo pokrili

Kranj - Iskraemeco, družba za upravljanje in svetovanje – v likvidaciji je ob koncu minulega leta imela 7,8 milijona evrov bilančne izgube. Uprava in nadzorni svet predlagata, da...