Dodatne začimbe

Test: Citroën C5 Tourer 2.2 HDI BVA Exclusive

Kdor je misli, da francoski avtomobili ne bodo vsaj malo podobni nemškim, se mora ugrizniti v jezik. Zgledovanje po uspešnih je namreč tudi v avtomobilski industriji samoumevno, če ne že kar nujno, saj proizvajalci skušajo kupcem čim bolj zlesti pod kožo. In to že nekaj časa velja tudi pri Citroënu, kjer so se z zadnjo generacijo modela C5 izneverili tradicionalizmu predhodnika in postavili kar nekaj novih smernic. To je še bolj očitno pri kombijevski karoserijski različici z oznako tourer, saj se predvsem na zadnjem delu neprikrito spogleduje z germanskimi oblikovnimi smernicami. Ampak nič zato, kajti C5 tourer še naprej ostaja pravi Citroën z udobno potniško kabino, napredno tehnologijo, samosvoje oblikovano armaturno ploščo in še bolj samosvojim volanom, ki ima fiksno sredico.

Vse drugo naj bi bilo uporabnikom v veselje in ponos. Prtljažni prostor je s 533 osnovnimi litri naklonjen prevozu večje količine družinske prtljage, čeprav se s prostornino ne uvršča nikamor drugam kot v sivo povprečje, in to velja tudi ob podrti zadnji klopi, ko gre vanj za ped manj kot poldrugi kubični meter. Prestiž dokazuje električno odpiranje prtljažnih vrat, ki gre skupaj z najvišjim nivojem opreme, pohvale vredni so uporabljeni materiali in kakovost izdelave.

Od pogonskih strojev je 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik povsem suveren, skupaj s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom tvorita kombinacijo, ki obeta odlične vozne dosežke, kajti ta motor suvereno obvladuje dinamično potovalno vožnjo; voznika zadovoljuje z dobro razporejenim navorom in ne nazadnje tudi s skromnostjo pri porabi goriva, dovolj energije je na voljo tudi takrat, ko je avtomobil težnostno bolj obremenjen.

Drugačen kot pri predhodniku je tudi občutek odzivanja podvozja, kajti vzdolžnega nihanja karoserije je občutno manj, a kljub temu je vzmetenje naravnano predvsem na udobje. Ob tem je seveda samoumevna tudi zanesljiva lega na cesti, ki vozniku dovoljuje tudi precej bolj dinamično vožnjo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2179 ccm

Največja moč pri v/min: 150 kW/204 KM

Najvišja hitrost: 230 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 38.150 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jezersko / sobota, 30. junij 2007 / 07:00

Na Jezerskem so praznovali

Občina Jezersko nima občinskega praznika, praznuje pa krajevnega in državnega.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 24. junij 2010 / 07:00

Kronika tedna

Sodna uslužbenka obveščala preprodajalce Vodja ljubljanskih kriminalistov Branko Japelj je prejšnji teden razkril, da je uslužbenka ljubljanskega sodišča ovirala krimi...

Prosti čas / četrtek, 24. junij 2010 / 07:00

Žirovska noč

V Žireh se v četrtek začenja tridnevna prireditev Žirovska noč, ki jo na parkirišču pri Alpini pripravlja Prostovoljno gasilsko društvo Žiri. Nocoj po 21. uri bo Večer s klubsko glasbo, nastopila...

Kultura / četrtek, 24. junij 2010 / 07:00

Polde Bibič na filmskem traku

Filmska sekcija KUD Pirniče v sodelovanju s Slovenskim filmskim arhivom RS, Kinoteko, TVS in Studiom MEG v četrtek z začetkom ob 20. uri v Kulturnem domu Pirniče pripravlja filmski večer z naslov...

Humor / četrtek, 24. junij 2010 / 07:00

Ravelov "B", izziv skladateljem

Znameniti Ravelov "B", ki ga je veliki skladatelj napisal pred osemdesetimi leti, izziv za nove generacije skladateljev.

Gorenjska / četrtek, 24. junij 2010 / 07:00

V spomin: Marjeta Smolnikar (1954-2010)

Marjeta mi je minuli petek, tako kot že 151 petkov prej, poslala nadaljevanje podlistka V rakovih kleščah. Tudi tokrat sem ga prebrala takoj. Pisala je o vrnitvi iz Medžugorja: "Ko sem prišla dom...