Dodatne začimbe

Test: Citroën C5 Tourer 2.2 HDI BVA Exclusive

Kdor je misli, da francoski avtomobili ne bodo vsaj malo podobni nemškim, se mora ugrizniti v jezik. Zgledovanje po uspešnih je namreč tudi v avtomobilski industriji samoumevno, če ne že kar nujno, saj proizvajalci skušajo kupcem čim bolj zlesti pod kožo. In to že nekaj časa velja tudi pri Citroënu, kjer so se z zadnjo generacijo modela C5 izneverili tradicionalizmu predhodnika in postavili kar nekaj novih smernic. To je še bolj očitno pri kombijevski karoserijski različici z oznako tourer, saj se predvsem na zadnjem delu neprikrito spogleduje z germanskimi oblikovnimi smernicami. Ampak nič zato, kajti C5 tourer še naprej ostaja pravi Citroën z udobno potniško kabino, napredno tehnologijo, samosvoje oblikovano armaturno ploščo in še bolj samosvojim volanom, ki ima fiksno sredico.

Vse drugo naj bi bilo uporabnikom v veselje in ponos. Prtljažni prostor je s 533 osnovnimi litri naklonjen prevozu večje količine družinske prtljage, čeprav se s prostornino ne uvršča nikamor drugam kot v sivo povprečje, in to velja tudi ob podrti zadnji klopi, ko gre vanj za ped manj kot poldrugi kubični meter. Prestiž dokazuje električno odpiranje prtljažnih vrat, ki gre skupaj z najvišjim nivojem opreme, pohvale vredni so uporabljeni materiali in kakovost izdelave.

Od pogonskih strojev je 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik povsem suveren, skupaj s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom tvorita kombinacijo, ki obeta odlične vozne dosežke, kajti ta motor suvereno obvladuje dinamično potovalno vožnjo; voznika zadovoljuje z dobro razporejenim navorom in ne nazadnje tudi s skromnostjo pri porabi goriva, dovolj energije je na voljo tudi takrat, ko je avtomobil težnostno bolj obremenjen.

Drugačen kot pri predhodniku je tudi občutek odzivanja podvozja, kajti vzdolžnega nihanja karoserije je občutno manj, a kljub temu je vzmetenje naravnano predvsem na udobje. Ob tem je seveda samoumevna tudi zanesljiva lega na cesti, ki vozniku dovoljuje tudi precej bolj dinamično vožnjo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2179 ccm

Največja moč pri v/min: 150 kW/204 KM

Najvišja hitrost: 230 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/4,7/5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 38.150 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / ponedeljek, 8. februar 2021 / 19:51

Roblekova bo vložila upravni spor

Okrožna sodnica Janja Roblek bo zaradi sklepa Sodnega senata, da jo razrešijo s funkcije predsednice kranjskega okrožnega sodišča, vložila upravni spor.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / torek, 26. januar 2021 / 00:52

Poučevati se da tudi drugače

Slovenski učitelji, ki sodelujejo v projektu »Učitelj sem! Učiteljica sem!«, se bodo letos prvič udeležili izbora za najboljšega učitelja na svetu. Med petimi superfinalisti je tudi učiteljica s širše...

Gospodarstvo / torek, 26. januar 2021 / 00:51

Izdelki iz odsluženega lesa

S spletnim dogodkom Novo življenje lesa: krožno gospodarstvo v praksi so v društvu Ekologi brez meja zaokrožili projekt ponovne uporabe odsluženega lesa Lesni feniks.

GG Plus / torek, 26. januar 2021 / 00:04

Koronavirus in mi, epilog

Januar se je prevesil v drugo polovico. Dan se počasi daljša, prav tako kot se nama počasi vračajo nekdanje sposobnosti. Zelo počasi sicer, ampak se vračajo. Tudi zdravnikom je tale nadloga nova in...

Kultura / torek, 26. januar 2021 / 00:04

Germov likovni svet

V Galeriji Miha Maleš v Kamniku je na ogled gostujoča razstava Dolenjskega muzeja z izborom del iz opusa slikarja Josipa Germa (1869–1950).

Gospodarstvo / torek, 26. januar 2021 / 00:01

Spremembe v upravi Banke Sparkasse

Kranj – Banka Sparkasse je novo leto začela s spremembami v upravi. S 1. januarjem je predsednik uprave postal dosedanji član uprave Stefan Vavti, v upravi še naprej ostaja Thomas Jurkowitsch, s 1....