Zrelostni izpit

Test: Hyundai i30 CW 1.6 CRDi HP Style

Čas v avtomobilskem svetu teče zelo hitro in avtomobilski proizvajalci se morajo pošteno truditi za svežino svojih modelov. Zato so lansko jesen tudi pri Hyundaiju osvežili i30, ki je na cestah šele dobra tri leta, že prihodnje leto pa prihaja nova generacija. Zato so drobni popravki zunanjosti, bolj rafinirana notranjost in posodobitev tehnike namenjeni predvsem zapolnitvi do prihoda naslednika. Zunanjost kombijevske različice v večji meri povzema obliko kombilimuzinske karoserijske različice, drugače je ukrojen le zadek, ki zaradi dokaj zadržanih potez nikakor ni izjemno razburljiv. A to tudi ni njegova naloga, saj je bolj pomembno, da pod seboj skriva prostoren 415-litrski prtljažnik, ki lahko sprejme skoraj vse, kar si za potovanje zamislijo družinski člani, s podrto klopjo, ko je prostora več kot solidnih 1593 litrov, pa lahko prevzame še zahtevnejše naloge. Ker je bil i30 zasnovan predvsem za kupce na stari celini, je razumljivo, da so se snovalci potrudili, da notranjost ni utesnjena in voznikovo delovno mesto ne dolgočasno. Zato so pred voznikovimi očmi dobro pregledni merilniki z nekoliko preveč močno modro osvetlitvijo, večinoma logično razporejena stikala in ne ravno povsem logičen potovalni računalnik, zraven pa še solidna oprema za varnost in udobje, zaradi katere si je treba omisliti vsaj srednji serijski paket.

Nobenega dvoma ni, da je pri motorjih smiselna ena od treh izvedb 1,6-litrskega turbodizelskega štirivaljnika, pri čemer je tista s 85 kilovati srednja možnost. Pogonski stroj obeta solidno zalogo moči in navora, treba mu je priznati dobro prožnost in dokaj dobro usklajenost s šeststopenjskim menjalnikom, ki občasno ne razume želje po hitem prestavljanju. Kakšnih energijskih presežnikov pogonski stroj sicer ne ponuja, ugaja mu zmerno dinamična potovalna vožnja, naravnan je na varčnost, ki pa kljub majhni delovni prostornini ni navdušujoče vzorna. Ob tem dobro uglašeno podvozje ostaja dokaj neobčutljivo, kar pomeni ohranitev uravnoteženosti med zanesljivo lego in udobjem. Vsekakor pa ima ta avtomobil, ki je že kmalu opravil zrelostni izpit, veliko dela tudi z razredno konkurenco, kjer ima opraviti s številnimi agresivnimi in uveljavljenimi imeni.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1582 ccm

Največja moč pri v/min: 85 kW/115 KM

Najvišja hitrost: 188 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,5/4,3/4,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 15.390 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / petek, 10. november 2006 / 06:00

Ponarejena vstopna stran NLB Klika

Nova Ljubljanska banka opozarja uporabnike svoje spletne poslovalnice NLB Klik, da so v teh dneh ugotovili pojav škodljive programske opreme.

Objavljeno na isti dan


Rekreacija / torek, 31. maj 2016 / 14:00

»Tadooolgi« kolesarski teden

Drugi Scottov kolesarski maraton se je z Brda preselil v kranjsko mestno središče.

Škofja Loka / torek, 31. maj 2016 / 13:59

Park za odkrivanje čutil

Ob 80-letnici delovanja centra slepih, slabovidnih in starejših v Škofji Loki so odprli senzorični park – park čutil.

Bled / torek, 31. maj 2016 / 13:58

Gradijo na Titovem socializmu

V Vili Bled, nekdanji Titovi vili, je pretekli teden potekal ustanovni kongres Socialistične partije Slovenije (SPS).

Kranj / torek, 31. maj 2016 / 13:19

Peli in igrali v francoščini

Slovenski osnovnošolci, ki jih povezuje ljubezen do francoščine, so se se minuli petek zbrali na petnajstem Frankofonskem festivalu, ki ga organizira Osnovna šola (OŠ) Orehek Kranj.

Mengeš / torek, 31. maj 2016 / 13:17

Praznik v znamenju glasbe

Ob prazniku občine Mengeš je župan Franc Jerič kot največje pridobitve občine poudaril kohezijske projekte. Podelili so tudi občinska priznanja.