Drugačen pristop

Test: Volkswagen Jetta 1.6 TDI DSG

Številni so v Volkswagnovi Jetti doslej videli predvsem Golfa s podaljšanim zadkom. In takšno pojmovanje tudi ni bilo daleč od resnice, vse dokler ni lani prišla na ceste nova generacija, ki je pometla s stereotipi. Nova limuzina se je namreč odločno odgnala od mer v Golfovem razredu, saj se s 4,64 metra dolžine že precej približuje za številko večjim avtomobilom.

 

Oblikovalci so Jetti namenili prepoznavne zunanje poteze, značilne za vse novejše Volkswagnove modele, torej ozka žarometa s stisnjeno masko hladilnika, ne preveč vznemirljivi bočni stranici in klasičen, vendar ne dolgočasen zadek. Ker ima v primerjavi z Golfom za nekaj centimetrov raztegnjeno medosje, se tudi potniška kabina lahko pohvali z dodatnim udobjem, prostorsko soliden pa je tudi 510-litrski prtljažnik. Zaradi vseh teh atributov je zdaj Jetta vsaj nekje na sredini med manjšim Golfom in večjim Passatom, če ne že kar bližje slednjemu.

 

Na voznikovem delovnem mestu ne gre pričakovati česa drugega kot germansko redoljubno armaturno ploščo s preglednimi merilniki, dostopnimi stikali, dobro oprijemljivim volanskim obročem in sorazmerno okleščeno serijsko opremo. Pod poglavje o urejenosti sodijo tudi dobro oprijemljivi sedeži, kakovostni materiali in natančna izdelava.

 

Pogled pod motorni pokrov razkriva, da so pogonski stroji že znani, kar velja tudi za 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki ga je mogoče združiti s samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Ta kombinacija je Jetti dobro pisana na kožo, še zlasti, če je limuzina namenjena daljšim potovalnim vožnjam. Motor je prožen in zmeren pri porabi, kar je v ekonomsko kriznih časih pomemben argument, je pa res, da se Jetta kljub dodelanemu podvozju na cesti ne obnaša tako suvereno kot manjši brat, čeprav je lega na cesti zanesljiva in tudi potniki se ne smejo preveč pritoževati nad udobjem.

 

In nenazadnje, morda je Jetta eden redkih Volkswagnovih avtomobilov, kjer tudi pritoževanje nad ceno ni prav glasno; ljubitelji tovrstnih limuzin bodo hitro ugotovili, da je razmerje med ceno in vrednostjo dokaj ugodno.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105M

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,7/ 3,9/ 4,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.156 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / ponedeljek, 4. julij 2016 / 10:43

Kranjski fotografi v Banjaluki

V čast petindvajsete obletnice slovenske osamosvojitve se v Banjaluki predstavlja FD Janez Puhar Kranj.

Objavljeno na isti dan


Kronika / četrtek, 17. april 2008 / 07:00

Kriminal

Iz avtomata pobral denar Lesce - V noči na sredo je neznani storilec vlomil v brunarico konjeniškega kluba v Lescah, razbil avtomat za napitke in iz n...

Zanimivosti / četrtek, 17. april 2008 / 07:00

Počutijo se kot doma

Stanovanjska skupina Stražišče je praznovala deseto obletnico.

Žirovnica / četrtek, 17. april 2008 / 07:00

Premajhen vrtec

V vrtec pri OŠ Žirovnica je letos na novo vpisanih 50 otrok, kar je največ doslej.

Kranj / četrtek, 17. april 2008 / 07:00

Ledena dvorana ima uporabno dovoljenje

V ponedeljek se je iztekel rok za dopolnitev vloge za izdajo uporabnega dovoljenja za večnamensko dvorano z ledeno ploskvijo na Zlatem polju v Kranju.

Zanimivosti / četrtek, 17. april 2008 / 07:00

Anketa: Včasih premalo učinkoviti

Z ustanavljanjem medobčinskih inšpektoratov naj bi zagotovili boljši nadzor nad spoštovanjem državnih in občinskih predpisov tudi v občinah, ki doslej niso imele ne redarjev ne inšpektorjev. Kakšno mn...