Z vztrajnostjo tudi na tuje trge
Kranj - Prejšnji teden je na Brdu pri Kranju potekala že peta Strateška konferenca o trgovini, ki sta jo organizirali Trgovinska zbornica Slovenije in ljubljanska Ekonomska fakulteta. Na njej so predstavili učinkovito in odgovorno vodenje ter upravljanje oskrbnih verig različnih velikosti in dejavnosti. »Ne glede na lokalnost ali globalnost je oskrbna veriga lahko uspešna in učinkovita le, če vsi njeni akterji (vsak posebej in vsi skupaj) delujejo odgovorno in v smeri celovitega zadovoljstva končnega kupca,« je eno od sporočil letošnje strateške konference in tudi, da so kupci bili in so še vedno, ne glede na spremenjene gospodarske okoliščine, središčni cilj oskrbnih verig. Poslovni modeli in pristopi na trgih se razlikujejo, kar potrjujejo prikazani praktični primeri izvajanja dobrih poslovnih praks v podjetjih Kemofarmacija, Fonda, Mercator in Petrol. Enoznačnih receptov za uspeh ni, so pa primeri dobrih praks, tako na domačem kot na tujih trgih, kar so na konferenci pokazali Studio Moderna, EmpireWorldTrade London ter slovenski Evrosad. Med zaključki konference je tudi, tako prof. dr. Maja Makovec Brenčič, da imajo slovenska podjetja potencial umeščanja na mednarodne trge: »Vendar tega brez vztrajnosti ne bo mogoče doseči.«