Odločilni centimetri

Test: Fiat Doblo 2.0 Multijet 16V Emotion

Čeprav se tovorna in potniška različica Fiatovega Dobla kar precej razlikujeta, se vseeno vidi, da korenine tega vozila izvirajo iz zasnove lahkega dostavnika. Tudi najbolje opremljeni Doblo, namenjen prevozu potnikov ali družinski uporabi, tega ne more skriti, čeprav je na zunaj in znotraj videti dokaj eleganten.

Notranjost je prostorsko precej dognana, predvsem pa se tisti, ki Dobla uporabljajo za družinske prevoze, lahko veselijo, ker bodo vanj spravili veliko takšne in drugačne krame, oziroma vse, kar rabijo s seboj za izlet ali počitnice. A tudi kakšen večji kos tovora gre v prtljažnik, zlasti, ko je deljiva zadnja klop potisnjena naprej. Uporabna je tudi rešitev za zadnjo polico, ki jo je mogoče namestiti na dve različni višini, nanjo pa je mogoče naložiti kar 70 kilogramov tovora in se torej ni treba bati, da se bo poškodovala že ob vsaki najmanjši obremenitvi. Dostop v zadnji del potniške kabine ni težaven, skozi široka drsna vrata ni treba delati posebnih gimnastičnih vaj na poti do sedežev. Sedežna klop je precej široka in za silo se v zadnji del zgnetejo tudi trije krepkejši odrasli potniki, žal pa ni vzdolžnega pomika, ki bi povečal sicer soliden odmik od naslonjal sprednjih sedežev. Ob tem, da so oblikovalci dostavniške korenine skušali prikriti tudi z barvnimi vložki na armaturni plošči, ki se skladajo s sedežnimi prevlekami, ima voznik pred seboj pregledno, vendar dokaj preprosto armaturno ploščo, a kakšnih presežkov v tovrstnih vozilih niti ne gre pričakovati.

Enako velja tudi za zvočno izolacijo kabine, kjer se nekoliko preveč sliši delovanje 2,0-litrskega turbodizelskega štirivaljnika. Ta pogonski stroj je Doblu dobro pisan na kožo, pospeški so ob voznikovi neprevidnosti celo preveč siloviti, sicer pa športni način vožnje, ko so v avtomobilu otroci, ni primeren.

Pravzaprav je seznam očitkov in pohval pri Doblu z najmočnejšim motorjem in najboljšo opremo kar precej izravnan; to pomeni, da se ta velikoprostorec giblje približno tam kot njegovi najbližji tekmeci.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 99 kW/135 KM

Najvišja hitrost: 179 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,7/ 5,1/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.190 EUR

Uvoznik: Avto Triglav, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 20. oktober 2009 / 07:00

V dveh dneh tri točke

Hokejisti Acronija Jesenic so v petek ugnali Tilio Olimpijo, točko pa so v nedeljo osvojili tudi proti Salzburžanom.

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Brdo - nova prestolnica Evrope

Leto je naokoli in napočil je čas za letopis. Letopis Gorenjska 2007 je že štirinajsti po vrsti.

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Radovljičani častili Linharta

December 2006

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Slava tolarju, čast evru

Januar 2007

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Jerman med slavnimi smukači

Februar 2007

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Rusi na Jesenicah

Marec 2007