![](/images/20111001/310019998-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Slovenija in Koroška za drugo cev predora Karavanke
Patrik Vlačič, minister za promet, ki opravlja tekoče posle, in koroški deželni glavar Gerharda Dörfler se strinjata, da je najboljša rešitev za karavanški predor gradnja druge predorske cevi.
Kranjska Gora – Minister Vlačič in glavar Dörfler sta se v torek srečala v Kranjski Gori in po srečanju poudarila, da je najboljša rešitev za karavanški predor gradnja druge predorske cevi, ne pa ubežnega rova, za katerega se zavzema avstrijska zvezna oblast. "Menimo, da bi morali na koridorju od Hamburga do Soluna v karavanškem predoru zgraditi drugo cev, ne pa napačno investirati v gradnjo ubežnega rova," je po končanem delovnem srečanju poudaril Dörfler. Pojasnil je, da je taka rešitev boljša tako z vidika varnosti kot tudi z vidika lokalnega gospodarstva ne le za Slovenijo, ampak tudi za koroško gospodarstvo, ki mu je Slovenija pomemben dobavitelj predvsem v avtomobilski industriji.
Dörfler in Vlačič sta ugotovila, da imata enake poglede, medtem ko na zvezni ravni z avstrijsko stranjo doslej še niso uglašeni. "Mislim, da bo tudi pogled Koroške na to pomagal, da bomo našli tisto rešitev, ki jo je slovenska vlada sprejela in o kateri sta meddržavni komisiji že govorili," je poudaril Vlačič. Dörfler pa je zagotovil, da zvezna vlada na Dunaju skrbno spremlja, kakšna so stališča Ljubljane in Koroške. "Če bosta usklajeni, bo tudi Dunaj sprejemal tovrstne odločitve," je prepričan.
Do konca januarja prihodnje leto naj bi strokovnjaki v meddržavni komisiji pripravili potrebne podlage, do marca pa naj bi bila sprejeta dokončna politična odločitev glede gradnje druge predorske cevi ali ubežnega rova, je še povedal Vlačič. Rok za zagotovitev varnosti predora, kot ga je postavila Evropska unija, je sicer leto 2019.