Avantgarda je vedno spredaj
Novi Audi A6 Avant se dokazuje z eleganco, prostorom in vozno dinamiko.
Že dolga leta je pri nemškem Audiju običajno, da novi limuzini sledi še kombijevska karoserijska različica s hišnim imenom avant in nič drugače ni pri modelu A6. Novi A6 avant ima na 4,93 metra dolžine utelešeno eleganco in dinamiko, v sebi skriva udobno potniško kabino in 565-litrski prtljažnik, ki mu je z zlaganjem zadnje sedežne klopi mogoče povečati prostornino na 1680 litrov. Prtljažnik je temeljito obdelan, deliti ga je mogoče z aluminijastimi teleskopskimi palicami, med doplačilno opremo so tudi prtljažna vrata, ki jih odpira elektrika. Armaturna plošča je enaka kot v limuzini.
Pogonu so namenjeni štirje motorji, dva bencinska in dva dizelska, v različnih izvedbah glede zmogljivosti. Vsi motorji delujejo s pomočjo turbinskih polnilnikov, samo 2,0-litrski bencinski (130 kW/177 KM) je štirivaljnik, vsi drugi so šestvaljni. Bencinski del temelji na 2,8-litrskem stroju (132 kW/180 KM in 150 kW/204 KM), najmočnejši je 3,0-litrski (220 kW/300 KM). Že omenjenemu 2,0-litrskemu motorju v dizelskem delu dela družbo še 3,0-litrski (150 kW/204 KM in 180 kW/245 KM). Pri močnejših pogonskih strojih je seveda na voljo tudi štirikolesni pogon quattro, za katerega se pri A6 avantu odloči večina kupcev, v prihodu pa je še osemstopenjski samodejni menjalnik.
Tako kot pri limuzini bodo pri Porsche Slovenija tudi za A6 avant kupcem ponudili poslovni paket opreme, ki stane 5.172 evrov, sicer pa si je najcenejši A6 avant z 2,8-litrskim bencinskim šestvaljnikom mogoče omisliti za 41.770 evrov.