Z resnostjo vse do cilja
Hyundai z novim i40 resno meša štrene v srednjem razredu.
Pri marsikateri ugledni avtomobilski znamki vedo, da je južnokorejski tiger Hyundai vse bolj resen tekmec v vse več razredih. Po dokaj bledi in neuspešni Sonati, s katero so lahko le od strani opazovali uspešne evropske tekmece, so se zdaj odločili, da je tudi v srednjem razredu napočil čas, da si odrežejo večji kos tržne pogače. Novi i40, ki najprej prihaja v kombijevski karoserijski izvedbi, z vsemi lastnostmi kaže, da pri Hyundaiju ni več šale. Oblikovanje in tehnični razvoj sta plod dela Hyundaijevega evropskega razvojnega centra, kjer so novincu ukrojili sodobno karoserijo, prilagojeno predvsem kupcem na stari celini. Avtomobil meri v dolžino 4,77 metra, potnikom ponuja udobno notranjost in prostoren 553-litrski prtljažnik, ki ga je s podiranjem zadnje klopi mogoče povečati na 1779 litrov. Enako temeljiti kot pri zunanjosti so bili oblikovalci tudi pri notranjosti, poskrbeli so za razgibano podobo armaturne plošče in kakovostne materiale. Pogonu so namenjeni štirje različni motorji, bencinski del začenja 1,6-litrski štirivaljnik z 99 kilovati (135 KM), medtem ko 2,0-litrski razvije 130 kilovatov (177 KM). Oba turbodizelska stroja imata 1,7 litra gibne prostornine, šibkejši iztisne iz sebe 85 kilovatov (116 KM), močnejši pa 100 kilovatov (136 KM). Poleg šeststopenjskega ročnega je za doplačilo na voljo tudi šeststopenjski samodejni menjalnik. Tudi pri opremi Hyundai ne skopari, i40 ima že v osnovnem nivoju veliko dodatkov za varnost in udobje. Tik pred koncem leta se bo kombijevski izvedbi pridružila še štirivratna limuzina.