Tudi letos s številnimi novostmi
Vrata odpira 64. mednarodni avtomobilski salon v Frankfurtu.
Vse do konca prihodnjega tedna bo Frankfurt središče avtomobilskega sveta. Na tamkajšnjem sejmišču bodo namreč odprli že 64. mednarodni avtomobilski salon, eno najpomembnejših avtomobilskih razstav ne samo na stari celini, ampak v svetovnem merilu. Tako kot v minulih letih bo glavnina salonskega dogajanja posvečena predstavitvam novih in prenovljenih štirikolesnikov, ne samo tistih, ki bodo kmalu na cestah, ampak tudi takšnih, katerih resnično življenje je še zavito v meglo. Med glavnimi temami bo zagotovo tudi mobilnost prihodnosti, ki je zagotovo povezana z novimi tehnologijami. Sicer pa so nekateri proizvajalci že pokazali prve novosti.
Fiat Panda - Po skoraj enajstih letih italijanski avtomobilski proizvajalec pošilja na ceste novo generacijo svojega priljubljenega malčka. Avtomobil povzema osnovne poteze svojega predhodnika, vendar so mu na novo ukrojili nekaj karoserijskih potez, občutno posodobili notranjost in pripravili nove motorje. Med njimi bosta tudi dva 0,9-litrska dvovaljnika, šibkejši z atmosferskim in drugi s prisilnim polnjenjem. Kdaj bo nova Panda na voljo na slovenskem trgu, še ni znano.
Volkswagen Up - Volkswagen po nekaj ne preveč posrečenih poskusih na novo odkriva razred malih avtomobilov. Novi Up povzema hišne oblikovne značilnosti in je tehnično zelo napreden. Dobre tri metre in pol dolg mestni avtomobilček bo za pogon uporabljal nove trivaljne bencinske motorje, za katere proizvajalec obljublja nizko porabo in emisije, leta 2013 pa bo na voljo tudi električna izvedba. Up je tudi prvi v svojem razredu s sistemom samodejnega ustavljanja ob zaznavanju ovire.
Mazda CX-5 – Navdihnjeni z uspehom večjega športnega terenca CX-7, so pri Mazdi pripravili še za številko manjši vsestranski avtomobil, ki je zasnovan v slogu novega oblikovalskega jezika. Za pogon športnega in dinamičnega terenca bosta med drugim skrbela nova 2,0-litrski bencinski in 2,2-litrski turbodizelski motor, pri čemer so se razvojniki posvetili zlasti omejevanju škodljivih izpustov. Po napovedih bo Mazda CX-5 na ceste evropskih trgov zapeljala v začetku prihodnjega leta.
Hyundai i30 - Čeprav sedanji i30 še ni za v staro šaro, so se pri največjem južnokorejskem avtomobilskem proizvajalcu odločili za njegovo zamenjavo. Naslednik z enako oznako je oblikovno precej agresivnejši, nastal je v Hyundaijevem evropskem oblikovalskem in razvojnem centru. Sprva bo na voljo v podobi petvratne kombilimuzine, nato še v kombijevski karoserijski podobi. Poleg zunanjosti je popolnoma nova tudi notranjost, kjer je tudi več prostora za potnike, prav tako so pri Hyundaiju izpopolnili in posodobili motorno paleto.
Honda Civic - Po nekaj ne najbolj plodnih letih na evropskem trgu bo japonska Honda v spodnji srednji razred ponovno vstopila z veliko mero odločnosti. Gre za deveto generacijo modela, ki so ga prvič predstavili že leta 1972, za kupce na stari celini pa ga izdelujejo v britanskem Swindonu. Novi Civic je oblikovno nekoliko manj agresiven od predhodnika, pri Hondi pa obljubljajo znatne izboljšave motorjev, podvozja, varnostnih elementov in potniškega udobja.