Videz vara, ali pa tudi ne

Test: Chevrolet Orlando 1.8 LTZ

Chevroletov prvenec v razredu kompaktnih enoprostorskih avtomobilov se podaja v množico agresivnih tekmecev, ki ne tekmujejo samo z videzom in prostornostjo, ampak tudi z zanimivimi sedežnimi rešitvami in drobnimi pozornostmi. In ker Chevrolet doslej v tem razredu že dolgo časa ni imel nič novega, je zanimivo, na kakšen način so se ga lotili.

Orlando, ki je luč avtomobilskega sveta ugledal konec lanskega leta, se skuša med ustaljene tekmece vriniti predvsem s prepoznavno zunanjostjo. Oblikovalcem je uspelo ukrojiti privlačno karoserijo, ki ob prvem pogledu spodbudi razmišljanja, ali ne gre morda za križanca med enoprostorcem in športnim terencem, pogled na zadek pa namiguje, da je Orlando morda zgolj povišan družinski kombi. A ker tudi pri Chevroletu ne zanikajo, da je to avtomobil, ki ima vse enoprostorske atribute, je jasno, kam spada in čemu je namenjen.

Zanimivo je, da je Orlando lahko vedno le v izvedbi s sedmimi sedeži, kar pomeni, da sta potnika, ki jima namenijo sedenje v tretji vrsti, s prostorom precej na tesnem. Trem v sredini se sicer godi nekoliko bolje, a ker tudi prtljažnik ni izjemen, se postavlja vprašanje, zakaj so pri Chevroletu v ta avtomobil na vsak način hoteli stlačiti sedmerico, še posebej zato, ker je sredinski sedež bolj zasilen kot pa dovolj prostoren za odraslega potnika. Voznik in sopotnik na desnem sedežu prostorskih zadreg ne čutita.

Armaturna plošča je oblikovana v Chevroletovem vse bolj prepoznavnem slogu, urejenost je na pričakovani ravni, nekateri deli plastike pa so videti precej ceneno. Tega ne bi mogli trditi za obloge notranjosti, sploh pa ne za radijski sprejemnik z inovativno skritim predalom pod gumbi za upravljanje. Tudi klimatizacija je povsem solidna, pohvale pa gredo še številnim odlagalnim prostorom.

Orlando z 1,8-litrskim bencinskim motorjem je avtomobil za nezahtevne voznike. Motor se pri nižjih vrtljajih izkaže s tihim in kultiviranim delovanjem, a kaj, ko mu začne hitro pojemati sapa in zahteva več priganjanja, kot se še spodobi. To seveda povzroča nepotreben trušč v potniški kabini in povišano bencinsko žejo. Menjalnik je zgolj petstopenjski in predvsem pri relacijskih vožnjah bi bila dobrodošla dodatna prestava, tudi malce več natančnosti ne bi škodilo. Je pa ta enoprostorski avtomobil sorazmerno udoben, vsaj dokler je pod njegovimi kolesi gladka asfaltna podlaga, medtem ko ga neravnine rahlo zmedejo. Tudi v ovinkih je nagibanja karoserije nekaj več kot pri večini tekmecev.

Orlando je torej prvi resen Chevroletov poskus vrivanja med evropske tekmece med srednje velikimi enoprostorci. Avtomobil ima obetaven videz in solidno ceno, torej dobro osnovo in še nekoliko nedodelano nadgradnjo.

Osnovni tehnični podatki

Mere: d. 4,652, š. 1,836, v. 1,633 m, medosje 2,760 m

Prostornina prtljažnika: 89/454/852 l

Teža (prazno v./ dovoljena): 1528/- kg

Vrsta motorja: štirivaljni, bencinski

Gibna prostornina: 1796 ccm

Največja moč pri v/min: 104 kW/141 KM pri 6200

Največji navor pri v/min: 176 Nm pri 3800

Najvišja hitrost: 185 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 11,6 s

Poraba goriva po EU norm.: 11,6/ 9,7/ 7,3 l/100 km

Emisija CO2: 172 g/km

Maloprodajna cena: 19.149 EUR

Uvoznik/zastopnik: Chevrolet Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / sobota, 4. julij 2009 / 07:00

Jani bi frak in športne copate

Imamo nov modni dodatek letošnjega poletja. Lep na polici, obvezen v hladilniku, gre celo v torbico. Po eni strani doživljamo recesijo tekstila, po drugi razcvet modnega dogajanja v slovenski prestoln...

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / sreda, 3. september 2008 / 07:00

Namesto malice topli napitki

Pri uvajanju brezplačnega toplega obroka za dijake pri ministrstvu za šolstvo in šport ne pričakujejo večjih težav. Dijaška prehrana je naložba v zdravje.

Kronika / sreda, 3. september 2008 / 07:00

Nesreče

Trčenje usodno za kolesarko Žirovnica - V petek se je nekaj minut pred osmo zjutraj na regionalni cesti v Žirovnici zgodila prometna nesreča, v kateri...

Kamnik / sreda, 3. september 2008 / 07:00

Podgorci zgled drugim

Po neštetih urah prostovoljnega dela je Športni park Podgorje tudi uradno odprt.

Gorenjska / sreda, 3. september 2008 / 07:00

Dodaten denar za pomoč prizadetim v neurju

Ljubljana - Vlada je na četrtkovi seji dodelila občinam za odpravo posledic avgustovskega neurja, močnega vetra in toče dodatnih 966.845 evrov, od tega 686.205 evrov za neurje 15...

Kranj / sreda, 3. september 2008 / 07:00

Pili so "čajček dobre volje"

Na prvi šolski dan je v podružnični šoli Podblica vladalo bolj sproščeno vzdušje, včeraj pa so začeli pouk.