Senca neizpolnjenih pričakovanj

Test: Renault Laguna Grandtour dCi 175 BVA Bose & Design

Odkar je Renault pred skoraj štirimi leti opravil generacijsko menjavo svoje Lagune, se avtomobila drži smola. Prodajne količine namreč ne dosegajo pričakovanj in številni tekmeci, ki jim je avtomobil pred leti zlahka kljuboval, so postali premočni. Tudi ali predvsem zato so Renaultovi oblikovalci in inženirji na Laguni lansko jesen opravili prve kozmetično kirurške posege.

Spremembe so vidne predvsem na sprednjem delu, kjer je nameščena agresivnejša maska hladilnika, zraven pa spadajo še rahlo preoblikovan odbijač in žarometi. Drugod je sprememb manj, ne glede, ali gre za kombilimuzinsko ali kombijevsko karoserijsko različico, enako velja tudi za notranjost, kjer je dodana vrednost predvsem v bogatejši in bolj raznoliki opremi. Med drugim si je mogoče za doplačilo omisliti tudi kakovosten radijski sistem in žlahtnejše notranje obloge.

Kaj pa pod motornim pokrovom? Nič, oziroma le malo novega. Najmočnejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik je Laguni Grandtour nedvomno najbolj »na kožo« pisan pogonski stroj. Na papirju zapisana zmogljivost žal ni tako prepričljiva v praksi, saj je predvsem v spodnjem območju vrtljajev motor nekoliko preveč zaspan, občutno pa je tudi zapoznelo delovanje turbinskega polnilnika. Velik del zaslug za šibkejšo odzivnost ima tudi šeststopenjski samodejni menjalnik, ki občasno ne zmore slediti motorni energiji, ali pa prestavljanje opravi preveč zaletavo. In vse skupaj se zrcali tudi v porabi goriva, ki lahko ob malce bolj dinamični vožnji brez sramu preseže 8,5 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov.

Povprečno oceno si zasluži prostornost prtljažnega prostora, ki s 450 osnovnimi litri ni izjemen dosežek, plus pa je mogoče pripisati enostavnemu podiranju zadnje sedežne klopi. Potniško udobje je solidno, vendar prav tako nič nad pričakovanji.

In ker ima Laguna tudi po prenovi še nekaj primanjkljajev, imajo Renaultovi strategi zdaj pred sabo jasno nalogo; naslednico narediti boljšo, predvsem pa zelo drugačno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1995 ccm

Največja moč pri v/min: 127 kW/175 KM

Najvišja hitrost: 215 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,2/ 5,3/ 6,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 28.990 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / ponedeljek, 2. julij 2018 / 15:50

Ne bodite žrtev direktorskih prevar

Policija svari podjetja in organizacije pred novo nevarnostjo t. i. direktorskih prevar, ki jih izvajajo spletni goljufi.

Objavljeno na isti dan


Kultura / torek, 2. julij 2013 / 07:00

Za 2500 let glasbe

Sredi avgusta bo v Radovljici potekal že 31. Festival Radovljica. Letošnji program obsega več kot poltretje tisočletje glasbene zgodovine.

Vodice / torek, 2. julij 2013 / 15:18

Znana rešitev za središče Vodic

V Vodicah so z zaključkom javnega natečaja za ureditev središča še korak bližje k težko pričakovanim novim prostorom za številne javne službe, a občino čaka še veliko dela. Najprej bo treba zagotoviti...

Zanimivosti / torek, 2. julij 2013 / 15:01

Dan pohodništva na Krvavcu

Na Krvavcu je bilo pred kratkim prvo vseslovensko srečanje pohodnikov.

Slovenija / torek, 2. julij 2013 / 14:43

Na Hrvaško zdaj hitreje

Včeraj je naša južna soseda Hrvaška postala osemindvajseta članica EU, tudi v Sloveniji pa se mnogi sprašujemo, kaj bo to prineslo novega v vsakodnevnih stikih s sosedi. To smo tokrat povprašali tudi...

Kronika / torek, 2. julij 2013 / 14:25

Jadralni padalec strmoglavil

Vogel - V kotanji Storeča pri Voglu je v nedeljo strmoglavil jadralni padalec, ki se mu je med letom zaprlo padalo. Posredovali so gorski reševalci iz Bohinja in dežurna ekipa Gorske rešev...