Uporabnost še vedno šteje

Test: Fiat Doblo Cargo1.6 Multijet 16V CombiSX

Morda se komu še zdi, da oblika in estetika zunanjosti pri dostavnih vozilih ne igrata posebne vloge, toda Fiatovi oblikovalci se s tem niso strinjali in so novi Doblo Cargo želeli še bolj približati osebnim potniškim avtomobilom. Karoserija je res ostala dokaj škatlasta, a so jo učinkovito »zmehčali« s posameznimi podrobnostmi, kot so maska hladilnika, smerniki v bočnih ogledalih, bočne letve in profilirani deli karoserije. Udobje v potniški kabini je na sorazmerno visoki ravni. Notranji arhitekti so poskrbeli, da je oblika armaturne plošče dovolj razgibana, poleg tega je plastika na višjem kakovostnem nivoju, kot je bila pri predhodniku, in ne ustvarja videza pretirane cenenosti. Doblo Cargo Combi spada v kategorijo lahkih dostavnih vozil z ločenim tovornim prostorom v skladu s predpisi. Zato je med potniškim delom kabine in prostorom za tovor ali prtljago nameščena jeklena mreža, zadnji bočni stekli pa sta zamenjani s pločevino. Dostop do tovornega prostora zapirajo asimetrična krilna vrata z zanimivo kljuko za odpiranje in zgolj z brisalnikom na večjem steklu, kar nekoliko slabi preglednost nazaj. Kljub tovorni zasnovi je zanimivo, da je v prtljažniku, ki sprejme 790 litrov, ostala polica, ki prenese 70 kilogramov tovora in jo je mogoče postaviti na dve različni višini. Novi 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik vozilu zagotavlja dobre vozne lastnosti, saj ima dovolj energije že v zelo nizkem območju vrtljajev. Najvišji navor namreč doseže že pri vsega 1500 vrtljajih, zato pogosto poseganje po ročici dokaj natančnega šeststopenjskega menjalnika ni potrebno. Tudi hitrostna povprečja, ki jih dosega Doblo s tem motorjem, so povsem zadovoljiva, prav tako poraba plinskega olja. Med minus točke se motorju šteje predvsem njegov hrup, ki je očitno tudi posledica sorazmerno skromne zvočne zatesnjenosti motornega prostora.

Fiat Doblo Cargo ima na trgu kar močno konkurenco, zato ga bodo vsaj tisti, ki ga vidijo kot ustrezno vozilo za svojo dejavnost, zagotovo vzeli pod drobnogled.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM pri 4000

Najvišja hitrost: 164 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,8/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.090 EUR

Uvoznik: Avto Triglav, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / nedelja, 3. julij 2011 / 07:00

Ledena torta v obliki srčka ...

Poročna floristika, nasadki, pekarske dobrote, slaščičarske umetnine in projektne naloge so bili na ogled na razstavi v Biotehniškem centru Naklo.

Objavljeno na isti dan


Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Vozovnice prek spleta

Pri Avtobusni postaji Ljubljana so se letos še posebej pripravili na povečanje števila potnikov na primestnih in mestnih avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa ob informativnih dnevih. Zato s...

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Novi programi na Gorenjskem

Na ravni srednjega poklicnega izobraževanja bodo v Srednji biotehniški šoli Kranj prihodnje šolsko leto izobraževali tudi peke in slaščičarje, česar doslej na Gorenjskem še ni bilo. V Srednji...

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Najbolj iskani poklici v Sloveniji

Po podatkih ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo med najbolj iskane poklice pri nas na ravni visoke izobrazbe sodijo: univerzitetni diplomirani inženir strojniš...

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Manj mest za izredni študij

Prihodnjim študentom bo letos na voljo 24.874 vpisnih mest na univerzah in samostojnih visokošolskih zavodih.

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Največ mest v gimnazijskih programih

Osnovno šolo na Gorenjskem letos končuje 2066 učencev, gorenjske srednje šole pa razpisujejo 2598 vpisnih mest.