Ko se zasvetijo oči
Citroënovi predpoletni novosti sta DS4 in električni C-Zero
Francoski Citroën prihaja na slovenske ceste z dvema novima avtomobiloma, pri čemer je več pozornosti namenjene novi kombilimuzini DS4, drugemu modelu iz lani nove prestižne serije. DS4, ki tehnično sloni na običajnejšem bratu C4, je avtomobil, ki naj bi s svojo zunanjo podobo in bolj dodelano notranjostjo osvajal predvsem srca zahtevnejših kupcev. Na prvi pogled spominja na štirivratni kupe, kljuke zadnjih vrat so prikrite, v notranjosti se opazijo kakovostni materiali, poleg bogate serijske si je mogoče opremo prilagoditi tudi s številnimi doplačilnimi možnostmi. Novinca poganja pet različnih motorjev, v bencinskem delu je osnovni 1,4-litrski štirivaljnik z 88 kilovati (120 KM), sledita pa močnejša 1,6-litrska s 115 oziroma 147 kilovati (156 oziroma 200 KM). Poleg tega sta na voljo še dva turbodizelska motorja, 1,6-litrski z 82 kilovati (112 KM), ki bo na voljo tudi v mikrohibridni različici z robotiziranim menjalnikom, in 2,0-litrski s 120 kilovati (163 KM). Cena za novi DS4 se začenja pri 19.940 evrih.
Po Mitsubishiju in Peugeotu pa tudi pri Citroënu uvajajo na slovenski trg skupnega električnega malčka, ki se imenuje C-Zero. Poganja ga električni motor s 47 kilovati, ki se napaja z elektriko iz litij-ionskih baterij, moč se na zadnji kolesni par prenaša s pomočjo samodejnega menjalnika. Z enim polnjenjem naj bi avtomobil prevozil do 150 kilometrov. Ker pri nas še ni veliko izkušenj z električnimi avtomobili in tudi država še ni odprla mošnje za napovedane subvencije, se zdi cena za električnega malčka precej visoka, saj je treba zanj odšteti 35.460 evrov, temu primerni pa so skromni tudi prodajni načrti.