Več ostrejših začimb
Kia postavlja na ceste novi mali in radoživi Picanto.
Dosedanji Picanto je bil v Kiini modelni paleti v senci drugih atraktivnejših modelov, toda z novo generacijo malčka ne bo več mogoče zgrešiti. Še celo več, z novo podobo, prostornejšo notranjostjo in sodobnimi pogonskimi stroji si želi južnokorejska avtomobilska tovarna tudi v tem razredu pomembno mešati karte. Novi Picanto je sicer ostal v družbi najmanjših avtomobilov, saj je dolg le 3,6 metra, kljub temu pa se ob živahni zunanji podobi postavlja tudi s prostorsko solidno potniško kabino in 200-litrskim prtljažnikom.
Picanto je ob petvratni karoserijski zasnovi posebej za evropske kupce na voljo tudi v trivratni karoserijski podobi, ki bo pri nas naprodaj jeseni. Pogonska stroja sta dva, oba bencinska, šibkejši je 1,0-litrski trivaljnik z 51 kilovati (69 KM), zahtevnejši vozniki pa si lahko izberejo 1,2-litrski štirivaljnik, ki razvije 63 kilovatov (86 KM) in je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom. Šibkejšega od obeh bo lahko poganjal tudi utekočinjeni naftni plin, predelava je tovarniška, dizelskega motorja pa v Picantu ne bo.
Poleg tega da si bodo lastniki novega Picanta lahko individualno priredili notranjost, je zanimiv tudi nabor dodatne opreme, ki presega ustaljena merila v tem avtomobilskem razredu. Na seznamu doplačilne opreme so namreč tudi brezkontaktni ključ, ogrevan volanski obroč, sistem samodejne zaustavitve in ponovnega zagona motorja in tako naprej.
Oprema avtomobila, ki je samo poldrugi mesec po predstavitvi na avtomobilskem salonu v Ženevi zapeljal tudi na slovenske ceste, je sicer razdeljena v štiri nivoje, maloprodajne cene pa se gibljejo od 6.990 do 11.990 evrov.