Mesnine Bohinja tik pred dokapitalizacijo
Občina Bohinj je v podjetje vložila štirideset tisoč evrov, s čimer je postala njegova 26-odstotna lastnica. K dokapitalizaciji povabili tudi dobavitelje.
Bohinjska Bistrica - Potem ko je lani podjetju Mesnine Bohinja promet nenadoma upadel kar za trideset odstotkov in se lastniki niso odločili za prodajo večinskega deleža Škofjeloškim mesninam, se je za dokapitalizacijo podjetja v začetku leta odločila občina Bohinj. Župan Franc Kramar je takrat poudaril, da le na ta način lahko zagotovijo, da bo dejavnost ostala v Bohinju in da se bodo ohranila delovna mesta, občina pa je tako z vloženimi štirideset tisoč evri postala nekaj več kot 26-odstotna lastnica podjetja. Družbo bodo v celoti dokapitalizirali v višini sedemdeset tisoč evrov, sredstva pa vložili v posodobitev in povečanje proizvodnje. Kot je povedal direktor Mesnin Bohinja Anton Cesar, se bodo o dokapitalizaciji dokončno dogovorili na skupščini, ki bo predvidoma v prihodnjem mesecu.
Direktor Cesar je zadovoljen z letošnjimi kazalci poslovanja. »Po prodaji je bil odličen že lanski december, ugodni so tudi prvi trije letošnji meseci. Na večji promet je prav gotovo vplivalo odprtje nove trgovine v Kosezah v Ljubljani, zato načrtujemo, da bomo z dokapitalizacijo lahko povečali njihovo število – vsaka nova trgovina pa pomeni tudi tri nove zaposlene. V načrtih imamo nekaj dodatnih trgovin v Ljubljani, v lokalni okolici do Radovljice ter na Obali, kjer vidimo priložnosti v odsotnosti močnih lokalnih konkurentov ter bližini Italije.«
Dokapitalizacija bo prinesla tudi nove možnosti za posodobitev zorilnice in sušilnice mesa, prav dobavitelje opreme pa bodo povabili, da se vključijo v dokapitalizacijo.
Družba, v kateri je trenutno 14 zaposlenih, meso odkupuje od kmetov z alpskega območja: Bohinja, Gorij in Zgornjesavske doline. Ponudba za zdaj presega povpraševanje, si pa v Mesninah Bohinja želijo, da bi čim prej zaživela blagovna znamka »Narejeno v Bohinju,« ki bi združevala mesne, mlečne in pekovske izdelke ter vsem skupaj omogočila večjo prepoznavnost in boljšo prodajo.