Še ena evolucijska teorija
Novi Audi A6 z oblikovno zadržanostjo in tehnološkim preskokom.
Audijev model A6 velja za eno najuspešnejših poslovnih limuzin in dolgo časa mu nista mogla blizu oba največja tekmeca. Nova generacija ni zasnovana v znamenju oblikovnega postavljaštva, zato pa so ji vgradili vrsto sodobnih asistenčnih sistemov in drugih tehnoloških domislic. Novi A6 je od prejšnjega lažji za 80 kilogramov, kar so konstruktorji dosegli z izdatnejšo uporabo aluminija pri karoserijskih delih. Kakovostni materiali so uporabljeni tudi v notranjosti, kjer se to opazi na kakovostni plastiki, sedežnih prevlekah in drugih oblogah, h katerim seveda sodijo tudi aluminijasti vložki. Nova limuzina, ki ji bo kasneje sledil še kombijevski A6 avant, prihaja na slovenski trg najprej s šestvaljnimi bencinskimi motorji, z vstopnim 2,8-litrskim pogonskim strojem s 150 kilovati (204 KM), ki je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom quattro, ki se mu pridružuje še 3,0-litrski sorodnik s turbinsko podporo in 220 kilovati (300 KM), slednji je na voljo samo s pogonom quattro, ki ima vedno samodejni sedemstopenjski menjalnik. V dizelskem delu motorne palete je na dnu 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s 130 kilovati (177 KM), nato pa še dva 3,0-litrska šestvaljnika s 150 oziroma 180 kilovati (204 oziroma 245 KM). Jeseni v motorno druščino prihaja še 3,0-litrski z dvema turbinama podprti šestvaljnik z 230 kilovati (313 KM).
Ob serijski opremi za doplačila pri Audiju ponujajo še projekcijski zaslon na vetrobranskem steklu z asistenčnim sistemom za parkiranje, aktivnim tempomatom, ki lahko v sili povsem zaustavi avtomobil, navigacijskim sistemom, ki lahko prikazuje Googlove zemljevide, in še nekaj drugih dodatkov, za pet tisočakov pa tako imenovani business paket. Cene za novi A6 se začenjajo pri 39.990 evrih.