Skromnost je lepa čednost
Četrta generacija Nissanove Micre tudi na slovenskih cestah
Pisala so se osemdeseta leta prejšnjega stoletja, ko je japonski Nissan poslal na ceste prvo generacijo svojega malčka, ki sliši na ime Micra. Vmes je preteklo veliko vode, vmes se je Micra ovenčala tudi z najbolj prestižnim evropskim avtomobilskim priznanjem in od lanske jeseni začenja svojo pot četrta generacija. Avtomobil ima tokrat nekoliko bolj zadržano zunanjost, več notranjega prostora, izboljšano varnost in nov motor.
Še naprej pa je z dolžino 3,78 metra Micra med manjšimi predstavniki svojega razreda in je zato naravnana predvsem na mestno okolje. Ob bolj resni zunanji podobi so bili oblikovalci nekoliko bolj zadržani tudi v notranjosti, ki lahko postreže s solidnim udobjem in 265 litri prtljažnega prostora. Armaturna plošča je dokaj razgibana, krasi pa jo precej cenena plastika. Nabor opreme je dokaj širok, a pri osnovnem nivoju si je treba klimatsko napravo in nekaj drugih dodatkov doplačati.
Še več skromnosti je pri motorni ponudbi, saj je na voljo samo en pogonski stroj. Pri Nissanu so se v prid nižji porabi in manjšemu obremenjevanju okolja odločili za 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki razvije 59 kilovatov (80 KM), a so zato za 55 kilogramov znižali težo avtomobila v primerjavi s predhodnim modelom. Ta motor, ki kljub samo trem valjem teče dokaj tiho in umirjeno, bo nekaj časa edini, jeseni bo na voljo še različica s turbinskim polnilnikom, ki bo iz sebe iztisnila 72 kilovatov (98 KM). Ob ročnem petstopenjskem menjalniku je za doplačilo na voljo tudi brezstopenjska avtomatika, dizelski motor vsaj za evropske trge ni predviden.
Nova Micra je naprodaj za osnovno ceno 8990 evrov, najdražja pa stane 13.490 evrov.