Štirinajst gledaliških dni
V sredo se je z dramatizacijo Pahorjevega romana Nekropola začel 41. Teden slovenske drame.
Potem ko je lanska jubilejna izvedba Tedna slovenske drame izzvenela nekoliko bolj slovesno in pompozno, se tradicionalni teden gledališča letos spet vrača tja, kjer je vedno bil. Teden, ki je v zadnjih desetih letih prerasel v dva, že dolgo ni le največji festival slovenske dramatike, ampak vedno bolj postaja osrednje srečanje poznavalcev slovenske dramatike, brez dvoma pa je tudi največji gledališki dogodek na Gorenjskem. Gledalci, ki bodo po uvodni predstavi sodeč tudi letos z zanimanjem obiskovali festivalska prizorišča, poleg Prešernovega gledališča bosta to še oder Kulturnega centra Creinativa, z eno predstavo pa tudi Mestno gledališče ljubljansko, si bodo skupaj lahko ogledali enajst uprizoritev v tekmovalnem in spremljevalnem programu, v goste pa z uprizoritvijo slovenskega besedila prihaja tudi gledališki ansambel iz Bolgarije.
Kot je v nagovoru povedal Bojan Homan, podžupan Mestne občine Kranj, velja ob trenutno precej turbulentnih časih, ki jih ob zapletih okrog imenovanja novega vodstva doživlja domače gledališče, dati priznanje organizatorjem, ki so kljub temu pripravili enako obsežen in kvaliteten program, kot v preteklih letih. Predstave v tekmovalnem programu se bodo tudi letos potegovale za Šeligovo nagrado, vse predstave pa za nagrado občinstva, katere dobitnico bodo z glasovanjem izbrali gledalci. Letošnjega dobitnika Grumove nagrade bo strokovna žirija izbrala med tremi dramatiki, Ivom Svetino, Matjažem Zupančičem in Vinkom Möderndorferjem, ki ima med štirimi nominiranimi besedili kar dve besedili. Seveda pa nas do 6. aprila, ko bo letošnji TSD s podelitvijo nagrad zaprl svoja vrata, čaka še ogled nekaj najboljših uprizoritev slovenskih besedil v preteklem letu. Bodimo zraven.