Vpliv gospodarske krize in vremena
Že 53. redni občni zbor Turističnega društva Lesce tokrat pod sloganom Gluh je, kdor ne sliši narave.
Lesce – Redni, že 53. občni zbor več kot 2500-članskega Turističnega društva Lesce je letos potekal pod sloganom Gluh je, kdor ne sliši narave. Kot je namreč v uvodnem nagovoru poudaril dolgoletni predsednik društva Zlatko Kavčič, želijo v Lescah na dolgi rok uveljavljati turizem, ki bo gostom znal ponuditi bogastvo narave, ki ga imamo, a obenem čim več ohranil za prihodnje generacije.
Turistov je bilo lani tudi v Lescah manj kot pred leti, kar gre pripisati gospodarski recesiji, ki v državah srednje in vzhodne Evrope še traja, pa seveda slabemu vremenu, ki pomembno vpliva predvsem na obisk kampov. Kljub temu je na občnem zboru Kavčič poudaril, da društvo dosega rezultate, s katerimi se večina drugih ne more pohvaliti. Kamp Šobec, ki je v lasti društva, je tako imel lani tri odstotke manj gostov in deset odstotkov manj nočitev kot v letu 2009. Tudi lani so prevladovali tuji gostje – bilo jih je kar 90 odstotkov, od tega tradicionalno največ Nizozemcev (38 odstotkov) in Nemcev (28 odstotkov).
Za letošnje leto načrtujejo rahlo, triodstotno povečanje števila gostov in petodstotno povečanje števila nočitev. Med načrti za kamp Šobec pa so predvsem zasaditev dreves, obnova igrišča in vodohrana ter zamenjava vseh salonitnih plošč na strehah. Ker še vedno ni zgrajen kanalizacijski kolektor, kamp ne more graditi načrtovane restavracije, zaradi česar društvo skrbi, ali jim bo uspelo obdržati pet zvezdic, kolikor jih ima kamp.
Sicer pa je Kavčič tudi tokrat spomnil na slabe ceste ter neurejena dvorišča trgovskih in proizvodnih objektov, ki kazijo podobo kraja, pa na pomanjkljivo turistično informacijsko signalizacijo ter opozoril, da niti Šobec niti druge turistične destinacije v radovljiški občini sami zase ne morejo biti turistični produkt, zato je pozval k povezovanju z Bledom, Bohinjem in celotno Gorenjsko.