Prostor po meri uporabnikov
Ford z novo generacijo modela C-Max povečuje razredno gnečo.
Če je sedmica pravljično in srečno število, so se pri Fordu ravno ob pravem času, torej po sedmih letih, odločili za zamenjavo svojega srednjega enoprostorca C-Maxa. Novinec in odslej tudi dodatna podaljšana različica Grand C-Max imata nalogo, da se še bolj prilagodita željam in potrebam uporabnikov. Grand C-Max se od svojega običajnega brata razlikuje po bočnih drsnih vratih za vstop v zadnji del kabine, kjer sta tudi dodatna sedeža v tretji vrsti, kar pomeni, da je avtomobil namenjen sedmerici potnikov.
Veliko truda so oblikovalci vložili v ergonomijo voznikovega delovnega prostora, medtem ko je bila pozornost razvojnikov usmerjena v številne inovativne sisteme, ki doslej v tem avtomobilskem razredu niso bili ravno pogosti. Sem štejejo prtljažna vrata z električnim pomikom, aktivna pomoč za iskanje parkirnega prostora in samodejno parkiranje, opozorilnik za bližajoče se vozilo v mrtvem kotu, pomoč pri speljevanju v klanec in tako naprej.
Kupci lahko izbirajo med več bencinskimi in dizelskimi motorji, najbolj osnovni je 1,6-litrski bencinski s 77 kilovati (105 KM) in 92 kilovati (125 KM). Novinec je 1,6-litrski motor s tako imenovanim EcoBoost sistemom, ki razvije 110 kilovatov oziroma v močnejši izvedbi 132 kilovatov (150 oziroma 180 KM). Dizelski del bosta sestavljala 1,6-litrski štirivaljnik s 70 oziroma 85 kilovati (95 oziroma 115 KM), ter 2,0-litrski, prav tako v dveh izvedbah, šibkejši razvije 103 kilovate (140 KM) in močnejši 120 kilovatov (163 KM).
Najcenejši C-max stane 17.170 evrov, medtem ko je treba za podaljšano različico v povprečju doplačati 1200 evrov.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

