Prostor po meri uporabnikov
Ford z novo generacijo modela C-Max povečuje razredno gnečo.
Če je sedmica pravljično in srečno število, so se pri Fordu ravno ob pravem času, torej po sedmih letih, odločili za zamenjavo svojega srednjega enoprostorca C-Maxa. Novinec in odslej tudi dodatna podaljšana različica Grand C-Max imata nalogo, da se še bolj prilagodita željam in potrebam uporabnikov. Grand C-Max se od svojega običajnega brata razlikuje po bočnih drsnih vratih za vstop v zadnji del kabine, kjer sta tudi dodatna sedeža v tretji vrsti, kar pomeni, da je avtomobil namenjen sedmerici potnikov.
Veliko truda so oblikovalci vložili v ergonomijo voznikovega delovnega prostora, medtem ko je bila pozornost razvojnikov usmerjena v številne inovativne sisteme, ki doslej v tem avtomobilskem razredu niso bili ravno pogosti. Sem štejejo prtljažna vrata z električnim pomikom, aktivna pomoč za iskanje parkirnega prostora in samodejno parkiranje, opozorilnik za bližajoče se vozilo v mrtvem kotu, pomoč pri speljevanju v klanec in tako naprej.
Kupci lahko izbirajo med več bencinskimi in dizelskimi motorji, najbolj osnovni je 1,6-litrski bencinski s 77 kilovati (105 KM) in 92 kilovati (125 KM). Novinec je 1,6-litrski motor s tako imenovanim EcoBoost sistemom, ki razvije 110 kilovatov oziroma v močnejši izvedbi 132 kilovatov (150 oziroma 180 KM). Dizelski del bosta sestavljala 1,6-litrski štirivaljnik s 70 oziroma 85 kilovati (95 oziroma 115 KM), ter 2,0-litrski, prav tako v dveh izvedbah, šibkejši razvije 103 kilovate (140 KM) in močnejši 120 kilovatov (163 KM).
Najcenejši C-max stane 17.170 evrov, medtem ko je treba za podaljšano različico v povprečju doplačati 1200 evrov.