Ne le za spomin, za vedno
Torkov nastop Godalnega seksteta v Mestnem muzeju v Ljubljani, v katerem igrajo tudi štirje mladi Gorenjci, je občinstvo popeljal v višave.
Torkov koncert je vsekakor obetal. Godalni sekstet, v katerem se je zbralo šest mladih slovenskih godalcev, ki so bodisi končali ljubljansko akademijo, bodisi študirajo v tujini, na vsak način pa so dejavni v različnih orkestrih in komornih sestavih, je za tokratni nastop pripravil Souvenir de Florence v D-duru, op. 70 Petra Iljiča Čajkovskega. Pod vodstvom violinista Matjaža Bogataja so igrali še Nina Pirc (violina), Nejc Mikolič in Mateja Ratajc (viola) ter Maruša Bogataj in Jošt Kosmač (violončelo). Da gre za odličen glasbeni sestav, je vedelo tudi občinstvo, saj je že nekaj minut pred koncertom v dvoranici zmanjkalo sedežev.
Glasbeniki so štiri stavke, živahnega prvega, ki mu je sledil bolj umirjen drugi, glasba pa se je spet stopnjevala skozi tretjega v pompozen zaključek v četrtem stavku, zaigrali z vso natančnostjo, izjemno dovršeni v muziciranju in predvsem do potankosti sinhronizirani med seboj. Sekstet je zvenel ubrano, hkrati pa so bili posamezniki prepričljivi v številnih solističnih pasažah. Vrhunski nastop je nedvomno potrdilo občinstvo, ki je v večminutnem spontanem aplavzu glasbenike štirikrat priklicala nazaj na prizorišče, kar je očitno presenetilo tudi njih same. »Lahko vam zaigramo še kakšen del iz skladbe, drugega zdaj ne moremo,« je dejal Matjaž Bogataj, da bi potolažil občinstvo ter s sekstetom še enkrat zaigral del prvega stavka. Nastopu na rob razveseljuje dejstvo, da so med glasbeniki tudi štirje Gorenjci, ob obeh Bogatajih iz Kranja še violončelist Kosmač iz Žirov in violist Mikolič iz Krope. V uvodu je nastopil odlični harmonikar Dean Delgiusto, ki prihaja s slovenske obale.