Prostornost po meri

Test: Ford Mondeo karavan 2,3 durashift

Fordov predstavnik srednjega razreda je v tretji generacijski podobi kar temeljito prepihal razredno konkurenco in to drži tudi za kombijevsko različico, ki trka predvsem na vest tistih, ki hočejo s seboj voziti nekaj več prtljage. Zunanjost zaznamujejo tekoče in hkrati dokaj ostre linije, ki so spredaj začinjene z razpoznavno mrežasto masko hladilnika in dodatno režo v odbijaču, velikima žarometoma in mišičastima blatnikoma. Bočna linija je tekoča, proti zadku skoraj kupejevska, medtem ko je zadnji del kombija oblikovno nekoliko manj izrazit, vendar ne dolgočasen.

Povečanje zunanjih mer ima seveda kar nekaj prijetnih posledic, predvsem radodaren prostor za potnike spredaj in zadaj. Sprednja sedeža sta dobro odmerjena in izdatno nastavljiva, zadnja klop omogoča udobno sedenje tudi zmernim dolginom. Med plusi je vsekakor velik in temeljito obdelan prtljažnik, ki mu je s podiranjem zadnje klopi mogoče še dodatno povečati prostornino iz osnovnih 554 na zavidljivih 1745 litrov. Voznikovo delovno mesto je zasnovano v duhu sodobnosti, pri čemer so šli Fordovi načrtovalci morda celo korak predaleč. To velja predvsem za velik in na trenutke moteč informacijski zaslon, ki je stlačen med merilnika vrtljajev in hitrosti.

Z 2,3-litrskim bencinskim štirivaljnikom je kombijevski Mondeo primerno živahen in lahkotno vozen, vendar mu precej bolj prija umirjenost kot priganjanje s pridihom športnosti. Kar nekaj energije mu pobere samodejni šeststopenjski menjalnik, ki ne uspe vselej slediti voznikovim željam. Poleg tega je treba vzeti v zakup, da bo poraba goriva nekoliko višja, kot je še spodobno za takšne zmogljivosti. V tolažbo tako, poleg prostornosti in dinamične zunanjosti, ostane še uglašenost podvozja, ki je spretno uravnoteženo med zanesljivostjo pri stiku koles s cesto in pričakovanim potniškim udobjem.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2261 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 202 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 13,8/ 6,7/ 9,3 l/100 km

Maloprodajna cena: ni več v ponudbi

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / nedelja, 3. julij 2022 / 10:58

Usmerjajo se v trajno energijo

Kranj – Skupina Elektro Gorenjska je v lani ustvarila 6,7-odstotno rast prihodkov in 12,7-odstotno rast EBITDA. Skupaj je tako skupina ustvarila 45,6 milijona evrov prihodkov in EBITDA v višini 21,...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 25. april 2011 / 07:00

Pesem združuje vse ljudi

V kulturnem domu Joža Ažmana v Bohinjski Bistrici je pesem družila tako izvajalce kot tudi obiskovalce.

Zanimivosti / ponedeljek, 25. april 2011 / 07:00

Borovlje, biser pod Karavankami

Za hitro razvijajoče se mesto rečejo, da mu je Drava mati, oče pa Ljubelj.

Tržič / ponedeljek, 25. april 2011 / 07:00

Paviljon NOB se poseda

Tržič - Občinski svetnik Pavel Rupar je na sredini seji občinskega sveta opozoril na klavrno stanje Paviljona NOB v Tržiču. »Paviljon se poseda, ima težave s statiko, lahk...

Prosti čas / ponedeljek, 25. april 2011 / 07:00

Komentator mora imeti dirkaške izkušnje

Kanal A je letos ljubiteljem moto športa ponudil tudi vrhunske motociklistične dirke, zvezde dvokolesnikov pa lahko v neposrednih prenosih na televiziji po novem spremljajo v dveh tekmovalnih razredih...

Prosti čas / ponedeljek, 25. april 2011 / 07:00

Povej, kaj sanjaš

»Ko sem bila majhna, sem sanjala sanje, ki se jih še danes spominjam in si jih ne znam razložiti. Hodila sem po travniku nedaleč od naše hiše in naenkrat videla ob poti kos mesa, za katerega s...