Zgodba o uspehu gre naprej
Volkswagen postavlja na cesto novo, sedmo generacijo Passata.
Če je sedmica srečna številka, potem se Volkswagnu ni treba bati za usodo sedme generacije Passata. Njegovo ime je znano že od daljnega leta 1973, ko je bila predstavljena prva generacija, skozi slaba tri desetletja pa je šla njegova pot strmo navzgor in ga pripeljala do enega najbolj prodajanih avtomobilov srednjega razreda.
Passat nove generacije prinaša s seboj spremenjeno zunanjo podobo, ki je predvsem spredaj prilagojena novim Volkswagnovim oblikovalskim smernicam, s katerimi je v večji meri pozabljeno tudi tisto, kar je pri šesti generaciji zrisal slovenski oblikovalec Robert Lešnik. Obe karoserijski različici (prvič je hkrati z limuzino nared tudi kombijevski Passat Variant) sta tudi nekoliko večji od predhodnikov, dolžina obeh je okoli 4,77 metra. To pomeni tudi več prostora in udobja za potnike ter razkošen prtljažni prostor. Ob vsem tem je Volkswagnov predstavnik srednjega razreda lahko odslej oborožen s številnimi asistenčnimi sistemi od aktivnega tempomata in samodejnega parkirnega sistema do pametne elektronike za samodejni vklop in izklop dolgih žarometov in asistence za menjavo voznega pasu in ohranjanje smeri na voznem pasu.
Paleta pogonskih strojev, ki imajo skoraj vsi po vrsti prisilno polnjenje, je obsežna. Bencinski del začenja 1,4-litrski štirivaljnik z 90 kW (122 KM), sledi 1,8-litrski s 118 kW (160 KM), na vrhu je 2,0-litrski s 155 kW (210 KM). V začetku leta se paleti pridružuje še 3,6-litrski šestvaljnik z 220 kW (300 KM), ki bo moč preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika DSG prenašal na vsa štiri kolesa. Dizelski del palete predstavljata 1,6-litrski štirivaljnik s 77 kW (105 KM) in 2,0-litrski v dveh izvedbah, s 103 kW (140 KM) in s 125 kW (170 KM).
Cene za novi Passat se začenjajo z 20.603 evri, kombijevske izvedbe so za okoli 1300 evrov dražje od limuzinskih.