Prostor za drugače misleče
Seat z novo Alhambro utrjuje prisotnost med večjimi enoprostorci.
Čeprav časi niso najbolj naklonjeni večjim enoprostorskim avtomobilom, tudi pri španskem Seatu nadaljujejo svojo pot v tem razredu. Prihaja namreč druga generacija modela Alhambra, s katerim pošiljajo v pokoj ostareli limuzinski kombi s konca devetdesetih let. Tudi nova Alhambra si deli tehnično osnovo s Volkswagnom Sharanom, vendar so tokrat oblikovalci poskrbeli za nekaj več zunanjih razlik, tako da Seatova različica izžareva več mediteranskega temperamenta. Poleg tega je novinka s 4,85 metra dolžine za celih 22 centimetrov daljša od predhodnice, to pa seveda pomeni tudi bistveno izboljšano potniško udobje in več prtljažnega prostora. Zadnji del potniške kabine zapirajo široka drsna vrata na obeh bokih, v notranjosti je lahko od pet do sedem sedežev, sicer pa je Alhambra namenjena ljudem z aktivnim življenjskim slogom. Za Alhambro sta na voljo dva turbobencinska motorja (110kW /150 KM in 147 kW /200 KM), in dva turibodizelska (103 kW /140 KM in 125 kW /170 KM). Moč se na kolesa pri vseh prenaša s šeststopenjskim ročnim, pri nekaterih izvedbah pa tudi s samodejnim DSG menjalnikom. Že v osnovnem od obeh nivojev opreme je veliko dodatkov za udobje in varnost, med drugim tudi samodejna klimatska naprava. Cene na slovenskem trgu se začenjajo pri 24.790 evrih.