Vodice: Anton Kokalj in Aco Franc Šuštar
Kaj boste naredili prvi dan županovanja?
Anton Kokalj: »Računam na pisno primopredajo s sedanjim županom. Želim si pregledne situacije na vseh področjih na način, kot sem to sam storil pred osmimi leti. Sledil bo pogovor z direktorjem občinske uprave, direktorjem komunalnega podjetja, obisk v osnovni šoli in vrtcu ter pogovor z vodstvi. Obiskal bom tudi ostale organizacije v občini. Z vsemi zaposlenimi v občinski upravi in z drugimi ključnimi osebami, ki so odgovorne za potek občinskih storitev, bo sledil dogovor o delu v prvem tednu.«
Aco Franc Šuštar: »Najprej si želim spoznati vse nove sodelavce in z vsakim od njih opraviti spoznavni razgovor. Le-ta bo osnova za kasnejše konkretne pogovore in osnova za nadaljnje delo. Poleg spoznavanja sodelavcev, bom na kratko poskušal narediti oceno stanja naše občine.«
Kako boste poskrbeli za najstarejše občane?
Anton Kokalj: »Na podlagi ocene stanja bomo s strokovnimi službami poiskali možne rešitve in jih v najkrajšem času tudi realizirali. Glede na nedavni tematski večer o tem vprašanju, pričakujem iskanje soglasja vseh v občini: svetnikov, upokojenskih društev, zdravstvene stroke in drugih organizacij. Varstvo starejših je potrebno urediti na način, ki bo sodoben in finančno vzdržen za plačnike in občino. Najpomembnejše je, da omogočimo starejšim čim dlje ostati doma ali v domačem kraju. Pri tem računam na medgeneracijsko solidarnost.«
Aco Franc Šuštar: »V občini delujejo društva in organizacije, ki skrbijo za starejše. Preko njih bi lahko še povečali skrb za najstarejše občane. V občini žal nimamo centra za najstarejše, ki bi želeli takšno pomoč in hkrati ostali v domačem okolju. Ustvaril bom pogoje, da se bo tak center lahko umestil v neposredno bližino središča Vodic.«
Načrt ureditve središča Vodic je zamrl. Kako se boste te problematike lotili vi?
Anton Kokalj: »S tem smo se intenzivno ukvarjali že pred desetimi leti, ko je bil izdelan idejni projekt, ki je zajemal vsebino in okvirne dimenzije objektov oz. drugih delov prostora v centru. Občina je takrat odkupila zemljišče, na katerem je mogoče zgraditi večnamensko stavbo za potrebe občanov (zdravstvo, knjižnica, dvorana, občinski prostori, trgovski del …). V prostor je umeščena tudi pošta, center za starejše, parkirne površine, poslovne in stanovanjske površine … Glede na sedanjo spremembo OPN in nove ideje v zadnjih letih, je potrebno poiskati soglasje na nivoju občinskega sveta, lastnikov zemljišč in zainteresiranih partnerjev. Šele ko bo to dogovorjeno, je mogoče izvesti javni natečaj za optimalno izvedbo.«
Aco Franc Šuštar: »Ne glede na to, imamo odlično izhodišče, da se v prihodnjem letu temeljito pripravimo na ta najpomembnejši projekt poleg izgradnje čistilne naprave. S podporo vseh svetnikov imamo priložnost, da se končno začnemo med seboj dogovarjati o vsebini in o velikosti našega središča. Poleg strokovne ekipe bodo svoja stališča, predloge in potrebe predstavili tudi potencialni investitorji, občani, župnik kot zastopnik cerkve in seveda lastniki ter solastniki zemljišč. Tako bodo ustvarjeni pogoji za izdelavo OPPN in za pripravo kvalitetnih, strokovnih in vsebinsko načrtovanih projektov.«