Škofja Loka: Igor Draksler in Miha Ješe
Kaj boste storili prvi dan, če boste izvoljeni za župana?
Igor Draksler: »Najprej se bom za zaupanje zahvalil volivcem ter vsem občankam in občanom, ki so me ves čas podpirali. Pa seveda tudi ženi in družini za vso podporo in potrpljenje, saj so ta volilna opravila na koncu vedno tudi precej stresna. Z vso ekipo, ki je resnično trdo garala, bomo, kot se spodobi, zagotovo tudi nazdravili. No, naslednji dan pa bo zopet šlo za resno delo.«
Miha Ješe: »Pregledal bom organizacijsko shemo zaposlenih in se z njimi in njihovimi področji dela osebno seznanil, da bomo lahko čim prej zastavili z delom. Ena mojih prvih potez pa bo, da bom odstranil ali vsaj odprl vrata pod stopniščem Žigonove hiše (občine), ki preprečujejo občanom nemoten vhod v svojo občino. Občinska hiša mora biti občanom odprta, občinski uradniki so zaposleni zaradi občanov.«
Kakšno rešitev predlagate za del poljanske obvoznice na Suhi, kjer še ni pridobljenih dovoljenj?
Igor Draksler: »Gradnja obvoznice na večjem delu sedaj lepo poteka. Naše mnenje je, da Direkcija RS za ceste vse postopke vodi strokovno in skladno z zakonom. Smo pa že večkrat povedali, da se je znotraj sprejetega lokacijskega načrta mogoče dogovoriti o variantah poteka na Suhi, da smo za kompromise. Ne želimo pa si spremembe lokacijskega načrta in ponovnih dolgotrajnih postopkov, kar bi lahko pomenilo ustavitev gradnje in izpad dodeljenih evropskih sredstev, to pa bi bila za našo občino in ljudi velika škoda.«
Miha Ješe: »Prvi del južne loške obvoznice je trenutno zelo neprimerno rešen. Pred leti predstavljena rešitev z viaduktom se mi je zdela veliko primernejša. Skozi vas Suha bi moral potekati promet čim bolj tekoče, brez nepotrebnega zaustavljanja, povečevanja hrupa in obremenjevanja ozračja z izpušnimi plini osebnih in tovornih vozil. Že tako imamo v Loki katastrofalno prometno ureditev z vse več semaforji, ki onemogočajo normalen pretok prometa. Če pa sprememba ni več mogoča, bo pač obvoznica narejena skladno s sedanjim projektom. Vsekakor se bom potrudil, da bo 1. del trase narejen pred 2. in 3. delom, da odprtje obvoznice ne bo niti za sekundo zamujalo. Toda v tem primeru bosta Sorška in Suška cesta še naprej namenjeni izključno lokalnemu prometu in bo tranzitni promet po obeh cestah prepovedan.«
Kako se boste lotili urejanja nove škofjeloške knjižnice?
Igor Draksler: »Na področju kulture je bilo v zadnjih letih veliko narejenega (obnova Škofjeloškega gradu in Sokolskega doma). Knjižnica je sedaj na tem področju moja prva prioriteta. Naša prva naloga bo, kar najhitreje sestaviti nov svet zavoda, ki bo aktivno vodil izgradnjo knjižnice. Lokacija in načrti za gradnjo so namreč izdelani, izveden je bil prenos lastništva dela bivšega vojaškega objekta z ministrstva za obrambo na knjižnico. Gradnje se bomo lotili v obliki javno-zasebnega partnerstva, ki se je kot dobra rešitev izkazala pri gradnji novega vrtca Biba. Izdelan je finančni in pravni model gradnje, imamo tudi zainteresirane investitorje.«
Miha Ješe: »Primarno moramo vsa razpoložljiva sredstva vložiti v razvoj gospodarske infrastrukture in povečati gospodarsko moč, ki bo posledično omogočila zidavo knjižnice. Čas recesije je primeren za pripravo projekta, ki ga bomo aktivirali, ko bo občina gospodarsko spet močnejša. Knjižnica je za potrebe Škofje Loke povsem neprimerna: potrebuje prostor za mladinski oddelek, spodobno čitalnico, tudi računalniško z internetom, potrebuje prostor za osebje, logistično dobro urejen prostor za prevzem knjig, njihovo označitev, računalniško evidentiranje in pripravo za izposojo. Zgradba za knjižnico ni primerna in potresno ni varno zgrajena. Zato je kljub recesiji potrebno takojšnje ukrepanje, in sicer moramo nemudoma najti ustrezne prostore za mladinski oddelek in del pomožnih prostorov.«