Baterije kar v karoseriji
Avtomobil, čigar karoserija služi kot baterija, je zaenkrat le na papirju, kljub vsemu pa se že izvajajo testiranja, s katerimi poskušajo ugotoviti, ali se vizija zna preobraziti v resničnost. Volvo je eden izmed devetih udeležencev mednarodnega projekta za razvoj materialov. S pomočjo 3,5 milijona evrov, ki jih je prispevala Evropska unija, je bila razvita mešanica karbonskih vlaken in polimera smole, ki lahko energijo skladišči učinkoviteje kot običajne, trenutne baterije. Material je zelo močan in fleksibilen, kar pomeni, da je lahko oblikovan v karoserijsko površino avtomobila. Glede na izračune bi lahko s tem materialom tako zmanjšali težo avtomobila za kar 15 odstotkov. Projekt bo v teku še tri leta. V prvi fazi se bo delo usmerilo v razvoj materiala, ki lahko shrani več energije in na proučevanje načinov produkcije materiala. Zgolj v zadnji, finalni fazi, bodo baterije vstavljene v vozilo.