Spomin na dirkača Hrasta
V soboto je bil na Ljubelju 14. gorski preizkus starih vozil v spomin na Mirka Hrasta. Uspešen tudi sin Miro z Anko.
Ljubelj – Leta 1994 so Ljubljančani začeli organizirati gorske preizkuse starodobnikov po cesti na stari prelaz Ljubelj. Dirko so kmalu prevzeli domačini, med katerimi je bil najuspešnejši dirkač Mirko Hrast – Grča. Njemu v spomin je letos pripravilo Avto-moto društvo Tržič že 14. Hrastov memorial.
»Prej je trajala prireditev dva dni. Letos smo prvič organizirali enodnevno dirko, a zato ni bilo nič manj dela. Še zjutraj smo popravljali del proge, ki jo je poškodoval dež. Veseli smo, da je posijalo sonce. Tako bo 85 tekmovalcev iz Češke, Avstrije, Italije, Nemčije in Slovenije lažje tekmovalo. Tudi obiskovalci bodo bolj uživali,« je dejal direktor dirke Aleš Bešter ob odprtju prireditve. Dobrodošlico je izrekel vsem direktor uprave Občine Tržič Drago Zadnikar, v pozdrav pa jim je zaigral Pihalni orkester Tržič. Žal Beštrova napoved vremena ni zdržala ves dan. Izpeljali so le prvo vožnjo motorjev, drugo je prekinil dež.
Vožnja po 2300 metrov dolgi cesti z višinsko razliko 330 metrov in hudo strmino za stara vozila ni mačji kašelj. Toliko bolj, če vozniki pritiskajo na plin zaradi želje po čim boljši uvrstitvi. V prvem ostrem ovinku je imela smolo predsednica Sekcije oldtimerjev AMD Tržič Janja Budič, ki je prvič padla na ljubeljski progi. Razočaran je bil tudi domačin Anton Zaplotnik, kateremu je prvič odpovedal motor Condor Grand sport iz leta 1929. Pokal za najstarejši motor (Moto Guzzi 500, letnik 1934) je osvojil Rudolf Peric iz Naklega. Najstarejši voznik je bil leta 1934 rojeni Albin Šturm iz okolice Ljubljane, najbolj oddaljen tekmovalec od prizorišča pa František Chvojka s Češke. Najboljši čas je dosegel Matic Zupan iz Komende. Pokalov so se veselile tekmovalke Špela Bohinjec, Lenka Chvojkova, Mija Debevc in Janja Budič. Čehinja Lenka je dobila še pokal za najbolj originalen povojni motor (Ogar-Jawa 350, letnik 1948). Toni Janežič je imel najbolj originalen predvojni motor (SB DKW, letnik 1934), so ocenili organizatorji. Podelili so pokale najboljšim tekmovalcem v sedmih kategorijah motorjev. Na motorju BMW s prikolico iz leta 1939 sta bila domačina Miro in Anka Hrast spet druga.