Spet na novi poti
Mercedes-Benz se z novim GLK podaja med kompaktne terence.
V razred kompaktnih športnih terenskih avtomobilov so (končno) zvabili tudi stuttgartsko trikrako zvezdo. S prvencem, ki so mu nadeli oznako GLK, želi Mercedes-Benz poseči tja, kjer bosta kmalu tudi oba največja tekmeca, z novincem pa se mu hkrati odpira tudi pot do nove skupine kupcev. GLK je s 4,52 metra dolžine manjši od obeh sorodnikov, elegantnega ML, orjaškega GL in legendarnega G, na katerega se navezuje sorazmerno oglata zunanjost. Prav zaradi samosvoje oblikovane karoserije naj bi bil GLK nezamenljiv, medtem ko notranjost v precejšnji meri spominja na limuzinski razred C. Motorna ponudba v začetku obsega bencinske in turbodizelske šestvaljnike, začenši s turbodizlom G 320 CDI (165 kW/224 KM) ter bencinskima GLK 280 (170 kW/231 KM) in GLK 350 (200 kW/272 KM); tem bo spomladi sledil še štirivaljni energetsko učinkovit in okoljsko prijazen turbodizelski štirivaljnik GLK 220 CDI (125 kW/170 KM), v pripravi pa je tudi hibridna različica. Vsi motorji so serijsko povezani s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom in pri vseh se motorna moč prenaša na vsa štiri kolesa s sodobnim pogonskim sklopom ter številnimi elektronskimi pripomočki ter doplačilnim paketom za brezpotja, ki poudari »plezalne« lastnosti avtomobila. Ob tem seveda ne gre posebej poudarjati, da je GLK primerno uravnotežen med cestno udobje in dobre zmogljivosti na brezpotjih, prav tako je mogoče notranjost in opremo prilagoditi individualnim željam. Začetek je uresničljiv s 43.200 evri, kolikor bo treba na slovenskem trgu uresničiti za najcenejšo izvedbo GLK 220 CDI.