Morskega psa nismo srečali
Vso soboto sem se veselila kopanja - če le voda nekje med Izolo in Portorožem ne bo preveč umazana, pa naj bi mi na koncu to preprečil morski pes. Tako so mi razložili novinarski kolegi, vendar nisem imela časa vprašati, ali se šalijo, ker je bila na vrsti skupinska fotografija s sodelavci radijske oddaje Dobro jutro, Slovenija.
Tudi letos ste lahko prisluhnili radijski oddaji Dobro jutro, Slovenija. V letnem času se oglašajo v radijske etre iz slovenskih kopališč. Letos dobrojutrovci s svojim izborom za najlepše kopališče praznujejo že dvajseti rojstni dan. V ta namen so organizatorji pripravili letno družabno srečanje vseh sodelujočih, poslovnih partnerjev in medijev na barki Portorož, s katere so si udeleženci lahko ogledali celotno slovensko obalo in obalna kopališča z morske perspektive. Tokrat je bilo za kanček bolj slovesno, povabljeni pa so bili tudi člani ekipe, ki so sodelovali v oddaji na njenem samem začetku. Podobno kot lani sta srečanje razgibala glasbena nastopa – tokrat sta zapela Tina Gačnik Tiana in Erik Ferfolja, ki se sicer z glasbo ukvarja že več let, ga pa zadnja leta bolj srečujemo na modnih stezah. 'Popotovanje' z barko ob obali so popestrile še pečene ribice, lignji, pršut, sir, malvazija in refošk.
Morda sem bila podobna otrokom z barke, ki so se veselili kopanja 'nekje vmes', vendar se to ni zgodilo. Nekdo od novinarskih kolegov mi je namignil, da je verjetno kriva prisotnost morebitnega morskega psa in smo kopanje na prostem zato izpustili. Sumljivo sem ga pogledala in pomislila, da se norčuje, pa sem se kasneje spomnila, da so nekateri mediji pred kakšnim tednom res pisali o neki vrsti morskega psa, ki so ga opazili v teh vodah. Imel pa naj bi to slabo lastnost, da pač ugrizne …
Nisem več spraševala, kopalke pa sem zamenjala za kratke hlače.
»Akcija je pokazatelj smernic in odraz dejanskega stanja v smislu, kakšna je ponudba slovenskih kopališč, kakšne so posebnosti, kakšne novosti, kaj je pri obiskovalcih priljubljeno in kaj jih morda moti,« je povedala Barbara Boh, direktorica podjetja Alpe Adria Media Marketing, soustvarjalca akcije.
Po dvajsetih letih razvoja je danes Naj kopališče uveljavljena blagovna znamka, s katero svojo prepoznavnost utrjujejo tudi dosedanji prejemniki nazivov naj. V letošnji akciji Naj kopališče 2010 so organizatorji obiskali in javnosti predstavili devetnajst kopališč, z obiski pa nadaljujejo vse do konca poletja. Letos še posebej pridno zbirajo glasove, saj jih je do sobote v njihovo uredništvo prispelo že več kot 36 tisoč.