Na obvoznico čakali dvajset let
V Mengšu so s položitvijo temeljnega kamna včeraj uradno začeli gradnjo težko pričakovane obvoznice, po kateri bo promet stekel že prihodnje leto.
Mengeš – Potem ko so traso bodoče mengeške obvoznice v minulih tednih že pregledali arheologi, bodo v kratkem svoje gradbene stroje s polno paro pognali tudi izvajalci – delavci SCT, CPL in Gradis. Projekt, na katerega so Mengšani čakali dve desetletji, se je s položitvijo temeljnega kamna tudi uradno začel.
»Za Mengeš je začetek gradnje obvoznice res zgodovinski dogodek, saj gre za največji projekt v zadnjih petdesetih letih. Mengeška obvoznica ne bo le razbremenila mesta, ki je v zadnjih letih zares natrpano s prometom, ampak bo omogočila tudi obnovo starih hiš v središču, ki jih je gost promet močno poškodoval. Mengeš bo tudi po tej plati kmalu dobil lepšo podobo,« je zadovoljen povedal župan Franc Jerič in dodal, da na obvoznico Mengšani tako dolgo čakajo tudi zaradi zapletov z odkupi zemljišč. Na celotni trasi bodoče obvoznice je bilo namreč več kot dvesto lastnikov, v skoraj petdesetih primerih pa je Upravna enota Domžale morala začeti postopek razlastitve.
Obvoznico, ki bo sicer del povezovalne ceste Želodnik–Vodice, Mengeš pa bo obšla po vzhodni strani, bodo gradili v dveh fazah, saj Dars kot glavni investitor za kilometer in pol dolg odsek še ni odkupil vseh zemljišč in pridobil gradbenega dovoljenja. V prvi fazi bodo tako zgradili dobre tri kilometre dolg odsek od meje z občino Trzin do Kamniške ceste, v času te gradnje pa investitor pričakuje gradbeno dovoljenje tudi za drugo fazo. Celotna obvoznica bo zajela 4,8 kilometrov cestišča, pet krožišč, štirinajst deviacij in most čez Pšato, vrednost je ocenjena na 8,5 milijona evrov, rok za dokončanje pa je eno leto.
Izvajalci so pripravljalna dela začeli že 22. julija, gradbena dela pa se bodo začela sredi avgusta. Gradnja ne bo ovirala prometa na obstoječih mengeških cestah, le ob gradnji krožišč izvajalci napovedujejo delne zapore.