Prvi pogled ne razkrije vsega

Test: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD Premium

Južnokorejski avtomobilski tiger Hyundai je v zadnjem času večkrat pokazal zobe in se z njihovo pomočjo tudi sorazmerno dobro spopadel s krizo. Dobro se s tekmeci in časom spopada tudi njihov paradni terenec Santa-Fe, ki je s prenovo pridobil nekaj lepotnih in tehničnih popravkov. Ampak za zaznavanje sprememb na zunanjosti je treba imeti dobre oči ali pa prebrati, kaj v zvezi z njimi sporoča tovarna. In verjetno revolucionarni posegi niti še niso bili potrebni, saj je Santa-Fe v zdajšnji generaciji avtomobil v najboljših letih. Morda se kakšna nova podrobnost na hitro najde v notranjosti, kjer ima voznik pred očmi lično in pregledno armaturno ploščo, vsi potniki pa udobne sedeže in dovolj prostora za kolena in glave. Ne manjka nekaj začimb, ki jasno nakazujejo, da je Santa-Fe z Daljnega vzhoda, pa naj bo to trda plastika, kičasti ponaredki lesa ali pa svetle in občutljive sedežne prevleke.

Pravzaprav je najpomembnejša novost skrita pod motornim pokrovom. V celem novi 2,2-litrski štirivaljni turbodizel v vseh pogledih presega prejšnji pogonski stroj. Motor teče mirno in kultivirano, s povečano močjo in ugodnejšo navorno krivuljo je zlahka kos voznikovim željam. Novost je tudi šeststopenjski menjalnik, zaradi katerega se motor vrti počasneje in je posledično manj zahteven pri porabi goriva.

Štirikolesni pogon nikakor ni vsemogočen, a zna biti dovolj prepričljiv na slabih makadamskih poteh in suveren na gladkih asfaltiranih cestah. Načelno deluje samodejno, v zahtevnejših razmerah voznik z gumbom lahko ukaže polovično razmerje navora na sprednjo in zadnjo os. Za premagovanje ekstremnih brezpotij je Santa-Fe seveda prenežen. V slogu večstranske uporabnosti je uglašeno tudi podvozje, ki v ovinkih dovoljuje za kanček preveč nagibanja karoserije, sicer pa skrbi za visoko raven potniškega udobja.

Mešanica vsega Santa-Feju zagotavlja status enega najbolj priljubljenih srednje velikih športnih terencev. Kajpak je za uspeh zaslužna tudi uravnotežena cena, ki je samo še namesto smetane na čokoladni torti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2199 ccm

Največja moč pri v/min: 145 kW/197 KM

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,8/6,2/7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 31.990 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / ponedeljek, 30. junij 2014 / 17:47

Jeseniška kulturna mavrica

Že osmič zapored so jeseniška kulturna društva nastopila na Kulturni mavrici. Različni plesi, recitacije, petje in glasba so popestrili deževen petek, tako obiskovalci kot tudi nastopajoči pa so uživa...

Objavljeno na isti dan


Šport / sreda, 4. avgust 2010 / 07:00

Odbojkarji za naslove na mivki

V soboto zvečer se je v Kranju končalo letošnje drugo odbojkarsko tekmovanje slovenske serije turnirjev v odbojki na mivki, Astec Beach Volley Open, ki je štelo za državno prvenstvo.

Slovenija / sreda, 4. avgust 2010 / 07:00

Več sto planincev počastilo jubilej koče

Stol - Mogočni Stol, najvišji vrh Karavank, je bil v burni zgodovini simbol slovenskega domoljubja in klenih dejanj, da gore ostanejo slovenske. Z njim je povezana koča, ki so jo...

Zanimivosti / sreda, 4. avgust 2010 / 07:00

O ukrepih na kranjskih parkiriščih

Na kranjskih parkiriščih je možno eno uro, ponekod pa tudi dve uri, parkirati brezplačno.

Slovenija / sreda, 4. avgust 2010 / 07:00

Največ časa o arbitražnem sporazumu

Predsednik državnega zbora je pred parlamentarnimi počitnicami ocenil delo parlamenta v prvi polovici leta.

Kranjska Gora / sreda, 4. avgust 2010 / 07:00

Slovesno ob občinskem prazniku

Osrednja prireditev ob prazniku občine Kranjska Gora bo v petek, 6. avgusta, na Trgu na Gorici, v soboto bodo odprli Planinski muzej v Mojstrani.