Prvi pogled ne razkrije vsega

Test: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD Premium

Južnokorejski avtomobilski tiger Hyundai je v zadnjem času večkrat pokazal zobe in se z njihovo pomočjo tudi sorazmerno dobro spopadel s krizo. Dobro se s tekmeci in časom spopada tudi njihov paradni terenec Santa-Fe, ki je s prenovo pridobil nekaj lepotnih in tehničnih popravkov. Ampak za zaznavanje sprememb na zunanjosti je treba imeti dobre oči ali pa prebrati, kaj v zvezi z njimi sporoča tovarna. In verjetno revolucionarni posegi niti še niso bili potrebni, saj je Santa-Fe v zdajšnji generaciji avtomobil v najboljših letih. Morda se kakšna nova podrobnost na hitro najde v notranjosti, kjer ima voznik pred očmi lično in pregledno armaturno ploščo, vsi potniki pa udobne sedeže in dovolj prostora za kolena in glave. Ne manjka nekaj začimb, ki jasno nakazujejo, da je Santa-Fe z Daljnega vzhoda, pa naj bo to trda plastika, kičasti ponaredki lesa ali pa svetle in občutljive sedežne prevleke.

Pravzaprav je najpomembnejša novost skrita pod motornim pokrovom. V celem novi 2,2-litrski štirivaljni turbodizel v vseh pogledih presega prejšnji pogonski stroj. Motor teče mirno in kultivirano, s povečano močjo in ugodnejšo navorno krivuljo je zlahka kos voznikovim željam. Novost je tudi šeststopenjski menjalnik, zaradi katerega se motor vrti počasneje in je posledično manj zahteven pri porabi goriva.

Štirikolesni pogon nikakor ni vsemogočen, a zna biti dovolj prepričljiv na slabih makadamskih poteh in suveren na gladkih asfaltiranih cestah. Načelno deluje samodejno, v zahtevnejših razmerah voznik z gumbom lahko ukaže polovično razmerje navora na sprednjo in zadnjo os. Za premagovanje ekstremnih brezpotij je Santa-Fe seveda prenežen. V slogu večstranske uporabnosti je uglašeno tudi podvozje, ki v ovinkih dovoljuje za kanček preveč nagibanja karoserije, sicer pa skrbi za visoko raven potniškega udobja.

Mešanica vsega Santa-Feju zagotavlja status enega najbolj priljubljenih srednje velikih športnih terencev. Kajpak je za uspeh zaslužna tudi uravnotežena cena, ki je samo še namesto smetane na čokoladni torti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2199 ccm

Največja moč pri v/min: 145 kW/197 KM

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,8/6,2/7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 31.990 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kamnik / torek, 29. julij 2014 / 12:45

Kamniško pokopališče prijaznejše invalidom

Kamnik – Občina Kamnik je v teh dneh zaključila nujno potrebno širitev pokopališča na Žalah, ki je odslej širše za dodatno teraso ter dva manjša platoja, na katerih bo prostora za 58 žarnih grobov,...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / torek, 16. maj 2017 / 19:26

Poldrugo stoletje Ivana Groharja

Groharja častimo kot malokoga, tako na Gorenjskem kot na Slovenskem. A ni bilo zmeraj tako, skozi življenje se je prebijal z mnogimi mukami, bilo je pravi pasijon, hude preizkušnje je preživljal tako...

Šport / torek, 16. maj 2017 / 19:21

Škofjeločan slavil v Kopru

Sašo Bertoncelj je tretjič zmagal na tekmi svetovnega pokala v športni gimnastiki.

Kronika / torek, 16. maj 2017 / 19:19

Uspel s tretjino zahtevka

Osem let po bombnem napadu na kranjsko policijsko stavbo, za kar sta bila neupravičeno obsojena Kranjčana Stanko Radojević in Dejan Savić, je sodišče slednjemu prisodilo 46 tisoč evrov odškodnine.

Žirovnica / torek, 16. maj 2017 / 19:18

Rojstni hiši bodo prenovili

Država napoveduje, da bo v prihodnjih letih prenovila Prešernovo in Finžgarjevo rojstno hišo.

GG Plus / torek, 16. maj 2017 / 19:13

Stodesetletni Sejalec v stotih Snovanjih

Stota številka Snovanj je v znamenju dveh obletnic: 150. obletnice rojstva slikarja Ivana Groharja (1867–1911) in 30. obletnice smrti kiparja Toneta Logonderja (1932–1987); dodajmo še tretjo: 110-letn...