Vedno in povsod z nahrbtnikom

Test: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline

Vprašanje, ali se bodo pri nemškem Volkswagnu odločili, da bo tudi šesta generacija Golfa nosila »nahrbtnik«, je bilo pravzaprav odveč. Drugo pa je vprašanje, v kolikšni meri se novi Golf Variant razlikuje od svojega predhodnika. Vprašanje je umestno zato, ker je razlik zelo malo, pravzaprav je avtomobil dobil le na novo oblikovan nos in novo armaturno ploščo, medtem ko je podoba kombijevskega zadka ostala nespremenjena.

Golf Variant še vedno ohranja status najdaljšega družinskega člana, kar se vidi predvsem v prtljažniku, ki sprejme za najmanj 505 litrov prtljage ali tovora, s podiranjem zadnje klopi pa prostor naraste vse do 1550 litrov. Tudi v potniški kabini je prostor dobro izkoriščen, voznik in sopotnik na desnem sedežu sedita udobno in tudi potniki zadaj se ne smejo preveč pritoževati. Voznikov delovni prostor je urejen v skladu z germanskim smislom za redoljubje, zato se je za volanom mogoče hitro privaditi merilnikov, stikal in ročic.

Poleg novega sprednjega dela ima Golf Variant tako kot njegovi karoserijski bratje, novo generacijo motorjev. Turbodizelski štirivaljnik z 1,6 litra gibne prostornine je nadomestek za zdaj že upokojeni, sicer pa enako zmogljiv motor. Zmanjševanje gibne prostornine je ugodno vplivalo na nižanje porabe goriva, sistem vbrizgavanja po skupnem vodu je prispeval k občutnemu znižanju trušča in vse skupaj bi se lahko končalo zelo pozitivno, če motorju ne bi nekoliko zmanjkovalo sape. To se čuti predvsem pri speljevanju, kjer pogonski stroj od voznika zahteva odločnejši pritisk na plin in med vožnjo s polno obtežitvijo, ko na papirju napisana zmogljivost nekoliko s težavo zadošča za zgledno premikanje. Sicer pa je motor dobro odziven in dovolj energičen za povprečno zahtevna vozniška pričakovanja. Hkrati je tudi kombijevskemu Golfu treba priznati med udobje in zanesljivo lego uravnoteženo podvozje, zanesljive zavore in splošen dober vtis. To pa pri Volkswagnu upoštevajo tudi pri nastavitvi cene.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,7/3,9/4,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.023 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sobota, 6. december 2008 / 07:00

Na Gorenjskem našli mrtva moška, oba verjetno žrtvi nesreč

Gorenjski policisti so danes zjutraj odkrili dva mrtva moška, enega v Struževem pri Kranju in drugega v Cerkljah.

Objavljeno na isti dan


Šport / torek, 10. junij 2008 / 07:00

"ŠvicBol" Poljane 08

V Poljanah je sekcija floorball Polanska banda pod vodstvom Davida Oblaka, ki deluje v okviru tamkajšnjega Športnega društva, na prenovljenem igrišču pred Osnovno šolo Poljane organizirala 3. tur...

Šport / torek, 10. junij 2008 / 07:00

Valjavec po Italiji trinajsti

V Milanu se je prejšnjo nedeljo končala 91. kolesarska dirka Po Italiji, ki jo je dobil Španec Alberto Contador, lanski zmagovalec dirke Po Franciji. Besničan Tadej Valjavec je Giro...

Šport / torek, 10. junij 2008 / 07:00

Gorenjski pokal spet množičen

Tomaž Kalan in Edita Gashi sta trenutno vodilna tekača v Gorenjskem pokalu v rekreativnih tekih, ki je letos bogatejši za pokal mladine. Uspešni tudi tekači Gorenjskega glasa.

Nasveti / torek, 10. junij 2008 / 07:00

Rman zavira vnetja

Novejše raziskave so potrdile, kar je ljudska medicina ugotovila že davno tega - da rman (Achillea millefolium) deluje protivnetno in celilno - tako zunanje kot notranje. Znižuje tudi krvni tlak in vr...

Šport / torek, 10. junij 2008 / 07:00

Kraljevska etapa na Krvavec

V sredo se začenja kolesarska dirka Po Sloveniji, največji kolesarski dogodek pri nas. O zmagovalcu naj bi odločala 3. etapa v petek s startom v Škofji Loki in ciljem na Krvavcu.