Vedno in povsod z nahrbtnikom

Test: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline

Vprašanje, ali se bodo pri nemškem Volkswagnu odločili, da bo tudi šesta generacija Golfa nosila »nahrbtnik«, je bilo pravzaprav odveč. Drugo pa je vprašanje, v kolikšni meri se novi Golf Variant razlikuje od svojega predhodnika. Vprašanje je umestno zato, ker je razlik zelo malo, pravzaprav je avtomobil dobil le na novo oblikovan nos in novo armaturno ploščo, medtem ko je podoba kombijevskega zadka ostala nespremenjena.

Golf Variant še vedno ohranja status najdaljšega družinskega člana, kar se vidi predvsem v prtljažniku, ki sprejme za najmanj 505 litrov prtljage ali tovora, s podiranjem zadnje klopi pa prostor naraste vse do 1550 litrov. Tudi v potniški kabini je prostor dobro izkoriščen, voznik in sopotnik na desnem sedežu sedita udobno in tudi potniki zadaj se ne smejo preveč pritoževati. Voznikov delovni prostor je urejen v skladu z germanskim smislom za redoljubje, zato se je za volanom mogoče hitro privaditi merilnikov, stikal in ročic.

Poleg novega sprednjega dela ima Golf Variant tako kot njegovi karoserijski bratje, novo generacijo motorjev. Turbodizelski štirivaljnik z 1,6 litra gibne prostornine je nadomestek za zdaj že upokojeni, sicer pa enako zmogljiv motor. Zmanjševanje gibne prostornine je ugodno vplivalo na nižanje porabe goriva, sistem vbrizgavanja po skupnem vodu je prispeval k občutnemu znižanju trušča in vse skupaj bi se lahko končalo zelo pozitivno, če motorju ne bi nekoliko zmanjkovalo sape. To se čuti predvsem pri speljevanju, kjer pogonski stroj od voznika zahteva odločnejši pritisk na plin in med vožnjo s polno obtežitvijo, ko na papirju napisana zmogljivost nekoliko s težavo zadošča za zgledno premikanje. Sicer pa je motor dobro odziven in dovolj energičen za povprečno zahtevna vozniška pričakovanja. Hkrati je tudi kombijevskemu Golfu treba priznati med udobje in zanesljivo lego uravnoteženo podvozje, zanesljive zavore in splošen dober vtis. To pa pri Volkswagnu upoštevajo tudi pri nastavitvi cene.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,7/3,9/4,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.023 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / sreda, 23. november 2011 / 07:00

Koncert in nova harmonika

V počastitev 82-letnice Slavka Avsenika bosta ta teden na njegovem domu v Begunjah dva zanimiva dogodka. V sredo, 23. novembra, bo opoldne znani izdelovalec harmonik Valentin Zupan iz Mengša izro...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / torek, 20. november 2007 / 07:00

Gorenjevaška Ptičja abeceda

V Osnovni šoli Ivana Tavčarja Gorenja vas so navdušeni nad novostjo, ki je ne poznajo v nobeni drugi šoli.

Gospodarstvo / torek, 20. november 2007 / 07:00

Kako so kupili Gorenjski tisk

Kranj, Škofja Loka - Prejšnji teden smo že poročali, da je Gorenjski tisk (GT) prevzel Aleksander Troha, direktor EGP Škofja Loka, dosedanja direktorica tiska Kristina...

Gospodarstvo / torek, 20. november 2007 / 07:00

Prodaja Telekoma po načrtih

Ljubljana - Ministrstvo za gospodarstvo sporoča, da postopek prodaje državnega deleža v Telekomu Slovenije poteka v skladu z razpisnimi pogoji, ki so bili javno predstavljeni ob...

Gospodarstvo / torek, 20. november 2007 / 07:00

Srečanje kmetic

Gorenjske kmečke žene so se v petek zbrale na tradicionalnem srečanju.

Gospodarstvo / torek, 20. november 2007 / 07:00

Z novo podobo in z dobičkom

Banka SKB je v torek na Brdu gorenjskim podjetjem in zasebnikom predstavila novo grafično podobo, plačilni sistem Sepa ter poslovno in davčno plat lizinga.