Vedno in povsod z nahrbtnikom

Test: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline

Vprašanje, ali se bodo pri nemškem Volkswagnu odločili, da bo tudi šesta generacija Golfa nosila »nahrbtnik«, je bilo pravzaprav odveč. Drugo pa je vprašanje, v kolikšni meri se novi Golf Variant razlikuje od svojega predhodnika. Vprašanje je umestno zato, ker je razlik zelo malo, pravzaprav je avtomobil dobil le na novo oblikovan nos in novo armaturno ploščo, medtem ko je podoba kombijevskega zadka ostala nespremenjena.

Golf Variant še vedno ohranja status najdaljšega družinskega člana, kar se vidi predvsem v prtljažniku, ki sprejme za najmanj 505 litrov prtljage ali tovora, s podiranjem zadnje klopi pa prostor naraste vse do 1550 litrov. Tudi v potniški kabini je prostor dobro izkoriščen, voznik in sopotnik na desnem sedežu sedita udobno in tudi potniki zadaj se ne smejo preveč pritoževati. Voznikov delovni prostor je urejen v skladu z germanskim smislom za redoljubje, zato se je za volanom mogoče hitro privaditi merilnikov, stikal in ročic.

Poleg novega sprednjega dela ima Golf Variant tako kot njegovi karoserijski bratje, novo generacijo motorjev. Turbodizelski štirivaljnik z 1,6 litra gibne prostornine je nadomestek za zdaj že upokojeni, sicer pa enako zmogljiv motor. Zmanjševanje gibne prostornine je ugodno vplivalo na nižanje porabe goriva, sistem vbrizgavanja po skupnem vodu je prispeval k občutnemu znižanju trušča in vse skupaj bi se lahko končalo zelo pozitivno, če motorju ne bi nekoliko zmanjkovalo sape. To se čuti predvsem pri speljevanju, kjer pogonski stroj od voznika zahteva odločnejši pritisk na plin in med vožnjo s polno obtežitvijo, ko na papirju napisana zmogljivost nekoliko s težavo zadošča za zgledno premikanje. Sicer pa je motor dobro odziven in dovolj energičen za povprečno zahtevna vozniška pričakovanja. Hkrati je tudi kombijevskemu Golfu treba priznati med udobje in zanesljivo lego uravnoteženo podvozje, zanesljive zavore in splošen dober vtis. To pa pri Volkswagnu upoštevajo tudi pri nastavitvi cene.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 190 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,7/3,9/4,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.023 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Rekreacija / torek, 17. maj 2022 / 13:33

Brezplačne vadbe za jubilejni Triglav tek

Kranj – Na Brdu pri Kranju bo 10. septembra jubilejni, deseti Triglav tek. Organizatorji tudi letos omogočajo brezplačne tekaške vadbe pod vodstvom izkušenih trenerjev. Za različno zahtevne tekaške...

Objavljeno na isti dan


Kronika / petek, 27. februar 2015 / 19:03

Nov primer obvodnega posla

Gorenjski kriminalisti razkrivajo vedno nove nezakonitosti pri financiranju menedžerskega prevzema Merkurja. Ta teden so zaradi domnevno nezakonitega obvodnega financiranja ovadili sedem oseb, ki so b...

Kranj / petek, 27. februar 2015 / 18:30

Ob obletnici tudi predavanje

V tem mesecu Društvo za zaščito živali Kranj obeležuje peto leto delovanja, ob zaključku praznovanja pa jutri pripravljajo predavanje o sobivanju otroka in psa.

Razvedrilo / petek, 27. februar 2015 / 16:00

Snežna miss Krvavca

Ljubljansko nakupovalno mesto je praznovalo trinajsti rojstni dan, Televizija Slovenija bo letošnjo Emo gostila jutri zvečer, resničnostni šov Bar prihaja na male zaslone 2. marca ob 20. uri. Snežna m...

Šport / petek, 27. februar 2015 / 14:02

Fak pripravljen, Gregorinova zbolela

Pred biatlonci je svetovno prvenstvo. Na Finsko potujejo v ponedeljek, a brez bolne Teje Gregorin. Cilji so visoki. Domov se želijo vrniti z medaljo.

Kronika / petek, 27. februar 2015 / 14:01

V nesreči umrl 49-letni pešec

Na Koroški Beli se je včeraj ob 15.30 uri zgodila huda prometna nesreča, v kateri je umrl 49-letni pešec, ki ga je povozil tovornjak.