Radoživi dolenjski veter
Iz novomeškega Revoza tudi na slovenske ceste prihaja Renault Wind.
Čeprav ne bo tako množičen kot nekateri drugi Renaultovi modeli, je novi Wind pomemben avtomobil za novomeški Revoz, kjer poteka njegova proizvodnja. Letno naj bi iz proizvodnih dvoran slovenske Renaultove tovarne zapeljalo do dvajset tisoč primerkov, če bo dovolj naročil, pa lahko še več.
Wind je namenjen predvsem mladi generaciji in tistim, ki iščejo majhen, vendar drugačen avtomobil, kar novi Renaultov model vsekakor je. Dvosed nagajive zunanjosti ima v zadku 270 litrov prtljažnika, katerega prostornina se ne spremeni tudi, ko se vanj zloži trda streha in iz kupeja nastane kabriolet. Operacija traja vsega 12 sekund, vendar mora avtomobil mirovati, pred pritiskom na gumb pa je treba sprostiti strešni zatič. Wind je dvosed, za sedeža je mogoče spraviti kvečjemu kakšno manjšo torbo.
Pogonu sta namenjena dva motorja: 1,2-litrski s turbinskim polnilnikom in 74 kilovati (100 KM) ter 1,6-litrski, ki je znan iz Twinga GT, razvije pa 98 kilovatov (133 KM). Cenejši Wind je naprodaj za 16.990, dražji pa za 19.490 evrov.