Spomin na slavo
Alfa Romeo z novo Giulietto spet odločno vstopa v spodnji srednji razred.
Italijanska Alfa Romeo z novo Giulietto spet lošči svojo nekdanjo slavo in hkrati išče pot izpod črnih oblakov. Milanski avtomobilski tovarni namreč v zadnjem času ni bilo postlano z rožicami, nova lepotica pa vzbuja precejšnje zanimanje. Nič čudnega, saj so za 4,35 metra dolgo petvratno kombilimuzino namreč hišni stilisti pripravili všečno in sodobno zunanjo obliko, inženirji pa so se potrudili za celo vrsto aktualnih tehnoloških sistemov. Motorna ponudba je dovolj obsežna, da bo lahko ugodila različnim vozniškim željam, v bencinskem delu jo začenja 1,4-litrski turbinsko podprti štirivaljnik, (88 kW/120 KM), sledi mu enako prostorninska, a močnejša izvedba (125 kW/170 KM), nato pa še 1,8-litrski zmogljivi motor (173 kW/235 KM), ki prav tako diha s pomočjo turbinskega polnilnika. Zraven sta še 1,6-litrski turbodizel (77 kW/105 KM) in močnejši 2,0-litrski (125 kW/170 KM), do jeseni pa pride še srednja izvedba (103 kW/140 KM).
Tudi v notranjosti Giulietta radodarno razkazuje svojo športno dušo. Slovenskim kupcem bosta na voljo dva že znana nivoja opreme, imenovana progression in distinctive. Različico z najzmogljivejšim motorjem bo mogoče oplemenititi še s posebnim paketom quadrifoglio verde, ki bo označen z zeleno deteljico Poleg tega je na voljo tudi osem vrst aluminijastih platišč in devet različnih vrst barv, med možnostmi prilagoditve pa je tudi velika panoramska steklena streha, navigacijski sistem z vključenimi zemljevidi, ozvočenje Bose in brezžični sistem v kombinaciji z navigacijo TomTom. Osnovna različica na Slovenskem stane 16.990 evrov, medtem ko za najdražjo treba odšteti 23.590 evrov. Petvratni limuzini bo čez čas sledila tudi kombijevska izvedba.