Vztrajajo pri prestavitvi krožišča
Republiška direkcija za ceste s prebivalci Betina še vedno ni našla skupnega jezika za krožišče, s katerim naj bi začeli graditi južno razbremenilno cesto.
Bled – »Zadeve tečejo, a ne čisto gladko. Na Betinu smo še vedno v fazi dogovarjanja s prebivalci. Še vedno nam pošiljajo dopise, da hočejo drugačne rešitve,« je zaplete okrog betinskega krožišča komentiral Jure Pejanovič z republiške direkcije za ceste. Vodja sektorja za investicije pri direkciji za ceste Tomaž Willenpart pa upa, da bo gradnja vendarle stekla. »A je kot pri večini projektov v tej državi: vsi smo za, ko mora iti čez moje dvorišče, pa ne.«
Ljudje želijo, je pojasnil Pejanovič, da pripravijo nov projekt, kar pa po besedah Willenparta pomeni, da bi se pomaknili deset let nazaj. Če želijo dobiti evropski denar za ta projekt, je opozoril, pa bi morali najkasneje do leta 2013 podpisati izvajalsko pogodbo. Država, je dejal, bo namreč težko zbrala štirideset milijonov evrov, kolikor bo stala gradnja. »Projekt je ogrožen,« je priznal Pejanovič, kljub temu pa po njegovem ne bi smeli vreči puške v koruzo, kot se je izrazil. Poudaril je, da prebivalci želijo prestavitev krožišča, dejstvo pa je, da so sedanji priključki na obstoječo cesto nevarni. »Zato smo v okviru projekta gradnje krožišča poskrbeli tudi za varne priključke, res pa je, da bi s tem malo posegli v njihova zemljišča.« Ni izključil možnosti, da bi v tem primeru lahko prišlo tudi do razlastitev, a je ob tem poudaril, da to lahko traja več let, kar pomeni, da bodo ob evropska sredstva za obvoznico. Z vsemi štirimi lastniki, ki nasprotujejo začetku gradnje krožišča, se je v minulih dneh pogovarjal tudi župan Janez Fajfar. »Občutek sem imel, da bi se vsaj s tremi lastniki dalo zmeniti,« je dejal in dodal, da se bo še naprej trudil, da bi s pogovori dosegli dogovor. »Moramo se zavedati, da je ta projekt v interesu nas vseh, zato ga moramo izpeljati,« je končal Fajfar.