V pajkovi mreži za 75 evrov
S parkiranjem na mestu za invalidne osebe, čeprav do tega niste upravičeni, tvegate, da vam bo v Kranju pajek odpeljal avto.
Kranj – Petinsedemdeset evrov je strošek odvoza nepravilno parkiranega vozila v Kranju, Cerkljah in Tržiču. Polno ceno boste plačali tudi v primeru, če se vrnete k avtu v času, ko ga še nalagajo na vozilo za odvoz vozil, po domače na pajka. »Če je avto na tleh in nanj nameščajo klešče, je strošek 38 evrov,« je povedal vodja Medobčinskega redarstva Kranj Slavko Savič. Poleg tega boste v vsakem primeru plačali še kazen za nepravilno parkiranje, ki znaša od 40 do 250 evrov, odvisno od tega, kje ste parkirali. Strošek odvoza se vedno plača v celoti, kazen za nepravilno parkiranje pa se razpolovi, če jo plačate v osmih dneh po pravnomočnosti plačilnega naloga. Največ tvegate, če parkirate na mestih za invalide, čeprav do tega niste upravičeni, ter na pločnikih. In kaj, če so vam avto že odpeljali? »Vozila koncesionar Andrej Ančimer deponira pri Merkurju ob železniški postaji v Kranju. Pred prevzemom je treba obvezno plačati 75 evrov. Če ne pridete ponj še isti dan, vam bodo za vsak naslednji dan deponiranja zaračunali 4,17 evra za registrirano vozilo. Odvoze tudi javljamo na policijsko postajo za primer, če kdo misli, da so mu avto ukradli,« je razložil Savič.
Lani so izdali 7799 prekrškov za nepravilno parkiranje, od tega je bilo 684 odredb za odvoz vozil. »Vsako vozilo, še preden ga začnemo nalagati na pajka, dvojno fotografiramo. Najprej to stori redar, potem še koncesionar. To je pomembno zato, da ne bi kakšnih starih poškodb na vozilu pripisali prevozu s pajkom in zahtevali odškodnino,« je povedal sogovornik.
Doslej se še ni zgodilo, da lastnik ne bi prišel po avto. V primeru, da ne bi, Savič pojasni: »Tri mesece je avto lahko na deponiji, potem bi vozilo komisijsko odprli in poskušali ugotoviti, kdo je lastnik. Če bi bilo vozilo manjše tržne vrednosti, bi ga dali v razgradnjo, stroške pa zaračunali v skladu z odlokom zadnjemu lastniku vozila. Avto višje tržne vrednosti bi šel po cenitvi na javno dražbo.« Vozila na deponiji so varovana, niso pa pod streho. Kdo bi torej kril škodo v primeru, da bi prišlo do poškodbe zaradi toče, še pojasni sogovornik: »Po pogodbi mora imeti koncesionar to ustrezno zavarovano, kar pomeni, da bi škodo v tem primeru povrnila zavarovalnica.«