Terapija na vrhuncu moči
Osvežitev za uspešen Nissanov dvojec Qashqai in Qashqai+2
Japonskemu Nissanu se je pred tremi leti z modelom Qashqai na evropskih tleh posrečil veliki met, saj se je avtomobil dobesedno izstrelil v vrhove prodajnih lestvic, še zdaj pa tovarna komaj zagotavlja sprotno dobavo. Nekaj je k uspehu pripomogel tudi podaljšani sedemsedežni Qashqai+2, oba skupaj pa so za nadaljnjo tekmo oborožili z osveženo obliko in drugimi spremembami.
Spremembe so najbolj očitne spredaj, kjer nekaj ostrejših potez izraža večjo samozavest, sicer pa so novi žarometi, odbijač, pokrov motorja in blatnika. Zadnje luči imajo enak obris, a so njihovo svetilnost posodobili s svetlečimi diodami, na novo pa je oblikovan tudi strešni zračni stabilizator, ki znižuje skupni koeficient zračnega upora. Znotraj so novi merilniki, ki imajo odslej bolj razločno grafiko in prijetnejšo osvetlitev, seveda pa so notranji arhitekti poskrbeli tudi za nove barvne odtenke plastike armaturne plošče in notranjih oblog. V motorni paleti sta še vedno dva bencinska stroja 1,6- in 2,0-litrski (84 kW/115 KM in 104 kW/140 KM) in dva turbodizelska, 1,5-litrski in 2,0-litrski (78 kW/106 KM in 110 kW/150 KM), oba močnejša lahko poganjata tudi vsa štiri kolesa in pri obeh lahko prenos moči opravlja samodejni šeststopenjski menjalnik. Tako kot doslej sta oba Qashqaija na voljo s štirimi različnimi paketi opreme, cene pa se skoraj niso spremenile. Za osnovno različico z 1,6-litrskim motorjem pri Renault-Nissanu Slovenija hočejo 17.750 evrov.