Veter iz dežele cvička
V novomeškem Revozu se je začela proizvodnja novega Renaulta Winda.
V novomeškem Revozu so zagnali predserijsko proizvodnjo novega modela Wind, ki ga bodo poleti začeli prodajati najprej v Sloveniji in Veliki Britaniji, kasneje pa tudi na drugih trgih, kjer je veliko oboževalcev odprtih dvosedežnikov. Wind je bil uradno predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi, v novomeški tovarni pa bodo na leto lahko izdelali 20 tisoč primerkov. Novinec sicer nastaja na isti liniji kot oba druga modela Clio Storia in Twingo, prvič v zgodovini Revoza pa hkrati izdelujejo tri modele. K posodobitvi tovarne je s 14,3 milijona evrov prispevala tudi država. Trenutno v dolenjski prestolnici izdelajo po devetsto avtomobilov na dan, kar je polna zmogljivost tovarne, vsaj do poletja pa bodo tudi ohranili tretjo delovno izmeno. Precej orodij za proizvodnjo Winda so izdelali slovenski dobavitelji, z začetkom proizvodnje pa je bilo dodatno vzpostavljenih 50 novih delovnih mest.
V Revozu so pred nekaj dnevi s proizvodne linije pospremili trimilijonti avtomobil znamke Renault. Začetek proizvodnje Renaultovih avtomobilov sega v leto 1972, ko so po prenosu pogodbe med Renaultom in Litostrojem na Revoz, oziroma takratni IMV, začeli izdelovati legendarni Renault 4, oziroma »katrco«, ki se po številu izdelanih primerkov (nekaj več kot 570.000) uvršča na drugo mesto. Absolutni zmagovalec je z nekaj manj kot 1,4 milijona izdelanimi vozili zdaj že legendarni Clio druge generacije, na tretje mesto pa se uvršča Twingo, ki je doslej našel že več kot 420 tisoč kupcev.