Prostorska dodana vrednost

Test: Volkswagen Golf Plus 1.6 TDI Trendline

Pri Volkswagnu imajo zelo natančen urnik osvežitve obstoječih in prihoda novih modelov, zato je bilo ob startu šeste generacije Golfa skoraj do minute natančno določeno, kdaj bo prišel tudi osveženi Golf Plus. Ta avtomobil se je že doslej spogledoval z enoprostorci, ugajal pa je predvsem tistim, ki so od običajnega Golfa pričakovali več prostora v potniški kabini in prtljažniku. In kot je pri tej nemški znamki v navadi, se sprememb niso lotevali stihijsko, ampak zadržano; zato je na hitro težko ugotoviti, kje so razlike. Nekaj osvežitvenih potez je na nosu, zaradi njih ima Golf Plus zaradi preoblikovanih žarometov nekoliko ostrejši pogled, zadnje luči pa svetijo z vse bolj cenjenimi svetlečimi diodami.

Tiste, ki imajo težave s hrbtenico, zna Golf Plus prepričati z višjim položajem sedeža, manj suverene voznike z boljšo preglednostjo nad cesto in potnike na zadnji klopi z vzdolžnim pomikom in dodatnim prostorom za noge. O tem, da je ta avtomobil družinsko uporaben, pač ne gre izgubljati besed, saj s 395-litrskim prtljažnikom lahko sprejme solidno količino prtljage.

S posodobitvijo je Golf Plus dobil tudi razširjeno motorno paleto in z njim 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik iz nove generacije pogonskih strojev. Ta motor brez večjih težav zadovolji zmerne vozniške želje, a vendar ne prekipeva energije. Nekaj malega težav ima že v spodnjem območju vrtljajev, ko navorna krivulja doseže vrh, je njegovo delo dokaj suvereno, ko si voznik zaželi hitrega pospeševanja, njegova podoba spet začne bledeti. In nič prepričljiv ni motor med vožnjo v strmejše klance, še zlasti, ko je avtomobil polno težnostno obremenjen. Je pa treba motorju priznati tiho in kultivirano delovanje ter dobro razumevanje s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Podvozje je nastavljeno kompromisno, po eni strani volkswagnovsko čvrsto, po drugi na ravni še sprejemljivega udobja.

Golf Plus sicer ni tako množično zaželen kot njegov slavnejši brat, a morda se mu godi krivica, kajti v marsičem ga krepko presega. Še vedno pa kupujejo predvsem oči.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 174 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,0/ 4,1/ 4,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.183 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / četrtek, 2. julij 2009 / 07:00

V žrelu pekla

Ambiciozna bančna uslužbenka Christine se v želji po napredovanju skuša dokazati šefu, zato zavrne prošnjo za posojilo revni babici. S tem si na glavo nakoplje grozljiv urok, ki Christinino življenje...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Najlepša štirideseta

V Kranju se je na enem izmed križišč pojavil plakat, s katerega se je smejalo kup lepotic v kopalkah, spodaj pa je pisalo Muri jih ima 40, Kavka pa je doživela 12 ur.

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Uspešno leto za Nissan

Nissan je na slovenskem trgu leto 2006 zaključil s prvencem: več kot 1000 registriranih avtomobilov v koledarskem letu. Do konca novembra je Nissan držal v rokah 1,69-odstotni delež. R...

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Slovenija bo gostila premiero Twinga

Pri Renaultu Slovenija so napovedali, da bo spomladi Slovenija gostila premiero novega modela twingo, katerega proizvodnja bo potekala v novomeškem Revozu. Na predstavitev bo povabljen...

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Skoraj brez plusov

Lansko leto je bilo za avtomobilske uvoznike in prodajalce precej težko.

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Kraljevski razred

Test: Citroën C6 2.7 HDI Exclusive