Prostorska dodana vrednost

Test: Volkswagen Golf Plus 1.6 TDI Trendline

Pri Volkswagnu imajo zelo natančen urnik osvežitve obstoječih in prihoda novih modelov, zato je bilo ob startu šeste generacije Golfa skoraj do minute natančno določeno, kdaj bo prišel tudi osveženi Golf Plus. Ta avtomobil se je že doslej spogledoval z enoprostorci, ugajal pa je predvsem tistim, ki so od običajnega Golfa pričakovali več prostora v potniški kabini in prtljažniku. In kot je pri tej nemški znamki v navadi, se sprememb niso lotevali stihijsko, ampak zadržano; zato je na hitro težko ugotoviti, kje so razlike. Nekaj osvežitvenih potez je na nosu, zaradi njih ima Golf Plus zaradi preoblikovanih žarometov nekoliko ostrejši pogled, zadnje luči pa svetijo z vse bolj cenjenimi svetlečimi diodami.

Tiste, ki imajo težave s hrbtenico, zna Golf Plus prepričati z višjim položajem sedeža, manj suverene voznike z boljšo preglednostjo nad cesto in potnike na zadnji klopi z vzdolžnim pomikom in dodatnim prostorom za noge. O tem, da je ta avtomobil družinsko uporaben, pač ne gre izgubljati besed, saj s 395-litrskim prtljažnikom lahko sprejme solidno količino prtljage.

S posodobitvijo je Golf Plus dobil tudi razširjeno motorno paleto in z njim 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik iz nove generacije pogonskih strojev. Ta motor brez večjih težav zadovolji zmerne vozniške želje, a vendar ne prekipeva energije. Nekaj malega težav ima že v spodnjem območju vrtljajev, ko navorna krivulja doseže vrh, je njegovo delo dokaj suvereno, ko si voznik zaželi hitrega pospeševanja, njegova podoba spet začne bledeti. In nič prepričljiv ni motor med vožnjo v strmejše klance, še zlasti, ko je avtomobil polno težnostno obremenjen. Je pa treba motorju priznati tiho in kultivirano delovanje ter dobro razumevanje s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Podvozje je nastavljeno kompromisno, po eni strani volkswagnovsko čvrsto, po drugi na ravni še sprejemljivega udobja.

Golf Plus sicer ni tako množično zaželen kot njegov slavnejši brat, a morda se mu godi krivica, kajti v marsičem ga krepko presega. Še vedno pa kupujejo predvsem oči.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 174 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,0/ 4,1/ 4,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.183 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / nedelja, 16. junij 2019 / 18:21

Novi Slovenski biografski leksikon

»BREJC, Janko (vzdevek Batko), politik, pravnik (r. 18. 11. 1869, Brezje pri Tržiču; u. 6. 4. 1934, Zagreb, pokopan v Ljubljani). Oče Janko Brejc, kmet, mati Marija Brejc, r. Ribnikar. Tast Ivan Ve...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / torek, 1. november 2011 / 07:00

Ali smo bolj pošteni kot Skandinavci ali pa sistem ne deluje

"Pravna država je v glavi. Integriteto moramo izkazovati drug do drugega. Ne bo mesije, bolj pravične družbe ne morejo vzpostaviti institucije, probleme lahko odpravimo samo ljudje," je eden od poudar...

GG Plus / torek, 1. november 2011 / 07:00

Francoska nacionalna knjižnica

Kot že zapisano: v tem knjižnem feljtonu predstavljamo predvsem nove knjige, prav pa je, da zapišemo tudi kako besedo o hišah in ustanovah, kjer se knjige prodajajo in hranijo – o knji...

Prosti čas / torek, 1. november 2011 / 07:00

Se počasi daleč pride

V Kulturnem domu Janka Kersnika Lukovica bo 4. novembra ob 20. uri koncert slovenskega kantavtorja in pesnika Adija Smolarja. Adi Smolar se tokrat predstavlja z novo ploščo Se počasi da...

Prosti čas / torek, 1. november 2011 / 07:00

Povej, kaj sanjaš

»Moje sanje so bile tako resnične, hodila sem s fantom, ki je bil kot princ, božanski, lep in prijazen. Bila sva pri njegovi babici, babica me je prosila, če ji nekaj napišem na rač...

Gorenjska / torek, 1. november 2011 / 07:00

Anketa: Končno po obeh straneh

Prebivalci zgornje Gorenjske so se tako rekoč brez izjeme razveselili dejstva, da je zadnji še nedokončani del gorenjske avtoceste vendarle odprt. Čakali smo ga (pre)dolgo in ves čas s strahom pričako...