Prostorska dodana vrednost

Test: Volkswagen Golf Plus 1.6 TDI Trendline

Pri Volkswagnu imajo zelo natančen urnik osvežitve obstoječih in prihoda novih modelov, zato je bilo ob startu šeste generacije Golfa skoraj do minute natančno določeno, kdaj bo prišel tudi osveženi Golf Plus. Ta avtomobil se je že doslej spogledoval z enoprostorci, ugajal pa je predvsem tistim, ki so od običajnega Golfa pričakovali več prostora v potniški kabini in prtljažniku. In kot je pri tej nemški znamki v navadi, se sprememb niso lotevali stihijsko, ampak zadržano; zato je na hitro težko ugotoviti, kje so razlike. Nekaj osvežitvenih potez je na nosu, zaradi njih ima Golf Plus zaradi preoblikovanih žarometov nekoliko ostrejši pogled, zadnje luči pa svetijo z vse bolj cenjenimi svetlečimi diodami.

Tiste, ki imajo težave s hrbtenico, zna Golf Plus prepričati z višjim položajem sedeža, manj suverene voznike z boljšo preglednostjo nad cesto in potnike na zadnji klopi z vzdolžnim pomikom in dodatnim prostorom za noge. O tem, da je ta avtomobil družinsko uporaben, pač ne gre izgubljati besed, saj s 395-litrskim prtljažnikom lahko sprejme solidno količino prtljage.

S posodobitvijo je Golf Plus dobil tudi razširjeno motorno paleto in z njim 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik iz nove generacije pogonskih strojev. Ta motor brez večjih težav zadovolji zmerne vozniške želje, a vendar ne prekipeva energije. Nekaj malega težav ima že v spodnjem območju vrtljajev, ko navorna krivulja doseže vrh, je njegovo delo dokaj suvereno, ko si voznik zaželi hitrega pospeševanja, njegova podoba spet začne bledeti. In nič prepričljiv ni motor med vožnjo v strmejše klance, še zlasti, ko je avtomobil polno težnostno obremenjen. Je pa treba motorju priznati tiho in kultivirano delovanje ter dobro razumevanje s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Podvozje je nastavljeno kompromisno, po eni strani volkswagnovsko čvrsto, po drugi na ravni še sprejemljivega udobja.

Golf Plus sicer ni tako množično zaželen kot njegov slavnejši brat, a morda se mu godi krivica, kajti v marsičem ga krepko presega. Še vedno pa kupujejo predvsem oči.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 174 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,0/ 4,1/ 4,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.183 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / ponedeljek, 23. oktober 2017 / 08:18

Predstavili Belo knjigo

Bela knjiga o pokojninah je le en korak pri soočanju z izzivom staranja prebivalstva v Sloveniji, a je tudi ta nujen, je na predstavitvi v Tržiču opozoril državni sekretar Peter Pogačar.

Objavljeno na isti dan


Bohinj / nedelja, 4. oktober 2009 / 07:00

Vrtec bo po novem ob šoli

Bohinjski svetniki so soglašali z gradnjo novega desetoddelčnega vrtca ob osnovni šoli v Bohinjski Bistrici.

Gospodarstvo / nedelja, 4. oktober 2009 / 07:00

Priznanja šestim upravnicam gorenjskih pošt

Kranj - Vodstvo Pošte Slovenije je pred kratkim na tradicionalnem srečanju upravnikov slovenskih pošt v Ljubljani podelilo priznanja odličnim upravnikom pošt ter predstavilo posl...

Gospodarstvo / nedelja, 4. oktober 2009 / 07:00

To lahko vidiš le enkrat v življenju

Gobe letos dobro rastejo, gobarji pripovedujejo o orjaških jurčkih, o tem, da so jih veliko našli na enem mestu ...

Prosti čas / nedelja, 4. oktober 2009 / 07:00

Angelca že zavija z očmi

Bolj ali manj znani Slovenci so ta teden začeli z bojem za denarno nagrado na Kmetiji slavnih.

Kronika / nedelja, 4. oktober 2009 / 07:00

Odprava pripora za Romuna

Na procesu o poskusu ropa pri bencinski črpalki v Voklem na gorenjski avtocesti je kranjsko sodišče odpravilo pripor za prvoobtožena Romuna.